כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
יהדות התורה הפתיעה

יש"ע חושפת: כך הצביעו המתנחלים בסבב הנוכחי

על רקע ניסיון הרכבת הממשלה, מועצת יש"ע פרסמה את נתוני ההצבעה של הבחירות האחרונות בישובים מעבר לקו הירוק - כאשר הקולות התפלגו בעיקר בתוך מפלגות הימין | כל הנתונים

יש"ע חושפת: כך הצביעו המתנחלים בסבב הנוכחי
פתקי הצבעה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

כשברקע הניסיון להרכבת ממשלת ימין, מועצת יש"ע מפרסמת היום (ראשון) את נתוני הצבעה של יישובי המתנחלים, בין האזורים עם אחוזי ההצבעה לימין הגדולים ביותר.

במקום הראשון ניצבת כצפוי רשימתו של בצלאל סמוטריץ', 'הציונות הדתית', עם 21.6% מהקולות. במקום השני נמצאת 'הליכוד' של נתניהו עם 19.4% - ירידה של מעל לשבעה אחוזים מהבחירות הקודמות.

לאחר מכן נמצאת במקום השלישי 'יהדות התורה' של גפני, עם 19.4% מהקולות, אותם אחוזים שקיבלה 'הליכוד'. אחרי גפני נמצאת 'ימינה' של בנט עם 13.6%, ואחריה ש"ס של דרעי עם 9.7% מהקולות.

'יש עתיד' של לפיד עם 4.6%, ו'תקווה חדשה של סער עם 3.7% מהקולות. 'כחול לבן' של גנץ עם 2.3%, כאשר 'ישראל ביתנו' של ליברמן עם 2.2% מסך הקולות.

'העבודה' עם 1.6%, ו'מרצ' מסיימת את הרשימה עם 0.6% מסך הקולות הכשרים. מפלגות אחרות -1.3%.

המתיישבים יוצאים להצביע יותר משאר האוכלוסייה בישראל - שיעור ההצבעה הארצי עומד על 67% בלבד, בעוד ששיעור ההצבעה ביישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן עומד על 73.9% מסך בעלי זכות הבחירה (ירידה של 2.7% מבחירות 2020).

יש"ע בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד