כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הכחשה גורפת במפלגה

דיווח: אלו הן דרישותיו של מנסור עבאס להחלפת יו"ר הכנסת

מנסור עבאס הבהיר לפונים אליו מימין ומשמאל כי המעוניינים בתמיכתו נדרשים לבטל את חוק קמיניץ. החוק שמעסיק רבים במגזר הערבי הטוענים לאפלייה באכיפה, לצד אכיפה מוגברת על עבירות הבנייה הרבות במגזר. כך דווח הערב | במפלגת רע"מ מפרסמים הכחשה גורפת

דיווח: אלו הן דרישותיו של מנסור עבאס להחלפת יו"ר הכנסת
מנסור עבאס צילום: דוד כהן, פלאש 90

מחר יתחיל נשיא המדינה רובי ריבלין לארח בבית הנשיא את נציגי המפלגות שנבחרו זה עתה לכנסת ה-24. כל מועמד הרואה עצמו ראוי להנהגת המדינה מרכז בשעות אלו את מספר התומכים בו. בתקווה שיגיע ל-61 מצביעים.

במקביל נערכים הגושים השונים לקרב לא פחות חשוב. והוא, מינויו של יו"ר הכנסת. הקובע את המדיניות יד להקמת הממשלה הבאה. ובמקרה של בחירות חוזרות יהיה להם מספיק זמן לנסות לחוקק חוקים שונים. חוק אחד בו מאיימים גוש המרכז-שמאל, הוא חוק שימנע מנאשם להתמודד לתפקיד ראש הממשלה. שאלה של להיות או לחדול עבור נתניהו והליכוד.

גם בסאגה זו הפך יושב ראש רע"מ ללשון מאזניים. בצל המאבק והדיונים בימין ובשמאל , האם להסתמך על מפלגות ערביות בהקמת קואליציה, וביצירת גוש חוסם לקואליציה נגדית.

הערב (ראשון) דיווח סולימאן מסוודה ב'כאן 11'. כי יו"ר המפלגה מנסור עבאס העביר דרישה ל-2 הצדדים. דרישה אותה הם ייאלצו לקיים באם ירצו את תמיכתו במירוץ לתפקיד יו"ר הכנסת.

על פי הדיווח מנסור עבאס הבהיר לפונים אליו מימין ומשמאל כי המעוניינים בתמיכתו נדרשים לבטל את חוק קמיניץ. החוק שמעסיק רבים במגזר הערבי הטוענים לאפלייה באכיפה, לצד אכיפה מוגברת על עבירות הבנייה הרבות במגזר.

כך, עוד לפני שהוקמה קואליציה כלשהי, ממקסם את כוחו האלקטרולי. וממצב את עצמו כמייצג האינטרס של הציבור הערבי ואף מביא תוצאות. ואכן, בסקר שנערך בימים האחרונים מתברר כי רע"מ הולכת ומתחזקת ברחוב הערבי. ובמקרה של בחירות נוספות היא עוד תלך ותתחזק.

ממפלגת רע"מ נמסר בתגובה: "אנו מבקשים להבהיר שהידיעה שפורסמה בערוץ כאן 11 לגבי הצבת תנאי להקפאת חוק קמיניץ תמורת תמיכה בבחירות ליו"ר הכנסת, הינה ידיעה שקרית".

מפלגת רע"מ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד