י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שוב זה קורה

קבוצת מבריחים נטשה ילד בגבול האימתני - "יחטפו אותי"

שוטר משמר הגבול האמריקני שסיים את משמרתו נתקל בילד מבוהל שרץ לעברו וסיפר בבכי כי ננטש על ידי קבוצת מהגרים עם צעד והעביר את הלילה במדבר. בתיעוד שפרסם השוטר נראה הילד מתחנן על נפשו שיסייע לו

קבוצת מבריחים נטשה ילד בגבול האימתני - "יחטפו אותי"
אילוסטרציה צילום: unsplash

בתיעוד וידאו שתיעד שוטר משמר הגבול האמריקני נראה, רגע קורע לב במוחחד, בו ילד בן מהגרים, בוכה ומחפש עזרה לאחר שננטש ליד גבול מקסיקו-ארצות הברית בדרום טקסס.

עם דמעות בעיניים, ניתן לראות את הילד המהגר בסרטון, כשהוא צועד לעבר איש משמר הגבול, ושואל אותו אם הוא יוכל להעניק לו סיוע מכיוון שהוא נותר תקוע לבד ליד ריו גרנדה.

"מישהו יכול לחטוף אותי, אני מפחד", כך אמר הילד המתייפח לאחר שננטש והעביר לילה במדבר, "באתי עם קבוצה והם נטשו אותי ואני לא יודע איפה הם נמצאים", אמר הילד לשוטר "אתה לא יודע איפה הם נמצאים? הם השאירו אותך לבד?" שאל השוטר.

הילד המודאג, שנאבק לשמור על קור רוחו, נשלח ככל הנראה לארצות הברית על ידי הוריו, שלא היו חלק מקבוצת המהגרים שכבר התקדמה הלאה באזור המדברי והשאירה את הילד לגורלו. כך דיווחו כלי תקשורת בארה"ב. "בסוף הם נטשו אותי. באתי לכאן לבקש ממך עזרה", אמר הילד המבוהל.

שוטר משמר הגבול שאל את הילד אם מישהו הורה לו לבוא לבקש עזרה, אך הילד המהגר השיב, "לא, אני באתי כי אם לא הייתי בא, אז לאן הייתי הולך? מישהו יכול לחטוף אותי, אני מפחד".

על פי הדיווחים, האירוע התרחש ממזרח לריו גרנדה סיטי ב-1 באפריל לאחר ששוטר משטרת הגבולות סיים את משמרתו.

יוניוויז'ן דיווחה כי הילד, שגילו ומדינתו לא פורסמו על ידי המכס האמריקני והגנת הגבולות, בילה את כל הלילה בטרק באזור עמק ריו גרנדה לאחר כניסתו הבלתי חוקית למדינה.

ראש משמר הגבול בארה"ב, גלוריה צ'אבס, אמר לרשת כי על ההורים לחשוב על רווחת ילדיהם בכל פעם שהם נשלחים לבדם לחצות את הגבול המסוכן בין מקסיקו לארצות הברית.

זאת לא הפעם הראשונה, וכנראה גם לא האחרונה, לפני מספר ימים דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים', כי משמר הגבול של ארה"ב פרסם סרטון שמזעזע את העולם. בתיעוד נראים מבריחים שנוטשים שתי ילדות בנות 3 ו-5 בגבול במדבר ניו מקסיקו באמצע הלילה - לאחר שהם משליכים אותם מעל גדר הגבול בגובה 4.20 מטרים.

הסרטון פורסם על ידי מפקדת יחידת הסיור הראשית של אל פאסו, גלוריה צ'אבס, לדבריה, שני מבריחים טיפסו על הגדר והפילו את הילדים לקרקע ואז השליכו מה שנראה כמה חפצים למטה.

הברחה הסגת גבול חציית גבול מקסיקו משמר הגבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד