ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בשורה של ממש

קרובי משפחה ומחוסנים פעמיים יוכלו להיכנס לישראל

בשורה לצרפתים. חבר הפרלמנט מעדכן כי אזרחים צרפתים המחוסנים פעמיים או מחלימים, יולכו להיכנס לישראל במידה ויש להם קרוב משפחה ישראלי מדרגה ראשונה - זאת לאחר ביצוע בדיקת קורונה בנתב"ג ובדיקת נוגדנים עם הגעתם לישראל

קרובי משפחה ומחוסנים פעמיים יוכלו להיכנס לישראל
נתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב עדכן בעמוד הפייסבוק שלו כי החל מהיום (רביעי), אזרחים צרפתיים מחוסנים פעמיים או מחלימים אשר בקרבה משפחתית מדרגה ראשונה עם ישראלי, יוכלו להיכנס לישראל.

הוא כתב כי "במשך למעלה משנה, בשל משבר הקורונה אזרחים צרפתים רבים לא יכלו לבקר ולהיפגש עם בני משפחתם המתגוררים בישראל, הורים לחיילים בודדים, ילדים להורים מבוגרים ועוד אינספור מקרים, לפעמים גם קשים. היום, אני שמח לבשר כי לאחר שיחות ארוכות עם ראש ממשלת ישראל, נציגי ממשלת ישראל, משרדי ממשלה ומנכ"ל רשות האוכלוסין יש התקדמות משמעותית בנושא".

"אזרחים צרפתים המחוסנים פעמיים או מחלימים, יולכו להיכנס לישראל במידה ויש להם קרוב משפחה ישראלי מדרגה ראשונה - זאת לאחר ביצוע בדיקת קורונה בנתב"ג ובדיקת נוגדנים עם הגעתם לישראל. מדובר בבשורה של ממש לאלפי המשפחות שהופרדו במהלך השנה האחרונה. בשורה זו הגיעה בזכות מבצע החיסונים המוצלח בישראל והירידה בנתוני התחלואה בישראל. אמשיך בשיתוף עם הנציגים השונים בשתי המדינות, לפעול למען האזרחים הצרפתים המתגוררים בישראל אותם אני מייצג אשר עברו ועוברים תקופה מאד מורכבת במהלך משבר הקורונה". כך חביב.

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' אמרה: "ברוך השם, הצלחנו! שמחתי לשמוע הבוקר שהמאבק שלנו למען כניסת בני משפחות של עולים נשא פרי. רשות האוכלוסין וההגירה החליטה לאפשר לבני משפחות של עולים להיכנס לארץ ולבקר את יקיריהם, סוף סוף לאחר שנה ארוכה, זאת אם הם מחוסנים או מחלימים. במסגרת שינוי המדיניות, אושרה גם הכניסה לחתונות וללוויות בני משפחה לא מחוסנים, אך לא לבר מצווה וללידות. בשל כך, מלאכתנו לא תמה. נמשיך לפעול למען משפחות העולים. הם לא תיירים ולא זרים אלא בשר מבשרנו".

חה"כ יוסי טייב (ש"ס) נציג עולי צרפת בישראל: "מברך על ההחלטה הנכונה והנבונה שקיבלנו במדינת ישראל המאשרת לאזרחים צרפתים המחוסנים פעמיים או מחלימים, להיכנס לישראל במידה ויש להם קרוב משפחה ישראלי ממדרגה ראשונה - בכפוף לביצוע בדיקת קורונה/ נוגדנים עם הגעתם לישראל".

"ב"ה אנו רואים אור בקצה המנהרה, לאחר שנה קשה של מגבלות הקורונה וקביעת שמים סגורים בה קיבלתי בלשכתי מאות פניות של משפחות צרפתיות שנאלצו בכאב להישאר לבדם בצרפת במצבים שונים וקשים".

"כעת בס"ד לאחר מאמצים מרובים של הממשלה ובפעילותו הנמרצת של אבי המהפכה הצרפתית יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים הרב אריה דרעי שפעל רבות ונצורות בממשלה להסדרת העניין, אפשר לברך את אזרחי צרפת הבאים לישראל בברכת ברוכים הבאים והשבים לישראל".

"עיתוי הבשורה הוא סגירת מעגל מדהים בעבורי, שביום חזרתי בשנית לתפקיד ח"כ כנציג הצרפתים בתנועת ש"ס אודות להתפטרותו מהכנסת של שר הפנים הרב אריה דרעי, שזה המקום להודות לו ולברכו על דאגתו לקהילה הצרפתית, והתפטרותו למען כניסתי לכנסת מעידה כאלף עדים על הערכתו לקהילה הצרפתית בישראל ובצרפת, ודווקא ביום זה אנו מבשרים את הבשורה המשמחת הזו עבור אזרחי צרפת שיורשו להגיע לישראל".

"קהילת צרפת היקרה, כנציגכם בכנסת ישראל גם בקדנציה זו אמשיך לפעול למענכם בכל המישורים, ותוכניות רבות שהתחלתי לבנות ממשיכים בכל הכח. כי אני רואה זאת כזכות ושליחות בעבורי להיות השליח שלכם בכנסת".

קורונה צרפת מאיר חביב כניסה לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד