י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הבקשה של נתניהו

דיווח; יהדות התורה לרה"מ: 'הקמת ממשלה או שניפרד'

אם עד כה בכל סבבי הבחירות הקודמים מילאו החרדים את פיהם מים ושמרו על שתיקה הרי שהפעם על פי הדיווח נועדו ראשי מפלגת יהדות התורה עם ראה"מ נתניהו ודרשו הבהרות ותוכניות מסודרות כיצד בכוונתו לפעול להקמת ממשלה | ראה"מ מצידו ביקש את עזרת הרבנים בעניין 

דיווח; יהדות התורה לרה"מ: 'הקמת ממשלה או שניפרד'
ליצמן/נתניהו/גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפלונטר הפוליטי: ראשי הסיעות החרדיות נפגשו עם ראש הממשלה בימים האחרונים. אתמול נפגשו ראשי יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני והשר יעקב ליצמן במטרה להתכונן לימים שלנתניהו יש את המנדט להרכבת ממשלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הפגישה ביקשו ראשי יהדות התורה לקבל מנתניהו בימים הקרובים את התוכנית כיצד בכוונתו להקים ממשלה,
בניגוד לפעמים האחרונות בהן פעלו רק בדקה ה-90 ואז נגררו למערכת בחירות נוספת.

כעת נראה כי התוכנית היחידה של נתניהו הוא הקמת ממשלת חרדים - בנט וסמוטריץ' שתישען על ידי נציגי סיעת רע"מ רק שהיא נתקלת בהתנגדות עזה מצידו של בצלאל סמוטריץ׳ ונציגי הציונות הדתית.

נתניהו ביקש במפגשים הנפרדים עם גפני וליצמן להפעיל לחץ מרבנים ומהציבור על סמוטריץ׳ שיסכים ללכת לממשלה שתישען או תסתמך על תמיכת הנציגים הערבים מסיעת רע״מ.

עוד דווח כי במהלך הפגישה הבהירו נציגי הסיעות החרדיות לראש הממשלה נתניהו, 'לא נלך איתך לבחירות חמישיות', בזמן שהם מבהירים לו כי יש אפשרות לממשלה אחרת בראשות נפתלי בנט רק שלא ברור כיצד והאם ישבו לצד יאיר לפיד בממשלה.

ביהדות התורה מיהרו להכחיש: "הדיווח על כך שנאמר לרה"מ נתניהו שלא נלך לבחירות וכי יש אופציה לממשלה בראשות בנט, אינו נכון", נמסר.

יעקב ליצמן משה גפני בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד