י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הקנס על ענקית הטכנולוגיה

סיכום חדשות השבת בעולם: בנו של ביידן מסתבך

סיכום חדשות השבת בעולם - פרשת שמיני: איראן ממשיכה בתוכנית הגרעין ומפעילה צנטריפוגות מתקדמות להעשרת אורניום | סין נאבקת בענקיות הטכנולוגיה במדינה והמיילים שחשפו את חובותיו של ביידן ג'וניור

סיכום חדשות השבת בעולם: בנו של ביידן מסתבך
ג'ו ביידן צילום: קמפיין הבחירות של ביידן

כלי תקשורת בטהראן דיווחו כי בהוראת נשיא איראן רוחאני ובניגוד להסכם הגרעין, החלה איראן להפעיל צנטריפוגות מתקדמות אשר מעשירות אורניום במהירות גבוהה. בתוך כך, גורמים בארה"ב מדווחים כי השיחות בין איראן למערב יחודשו בשבוע הבא.

סין מטילה על חברת עליבאבא קנס של כ-2.8 מיליארד דולר בגין הפרה של כללים נגד תאגידים. החברה הודיעה כי תפעל בהתאם. ברקע כמובן, המלחמה הממושכת של בייג’ינג בחברה שייסד ג׳ק מא ובענקיות הטכנולוגיה בסין, כדי להקטין את כוחן. 

במיילים שהודלפו כתב בנו של הנשיא ביידן, האנטר, כי הוא מודאג שייכנס לכלא - בגלל חובות ענק על מכוניות יוקרה, סמים ומותרות נוספים - כך דווח ב"דיילי מייל" הבריטי.

סטראטפ "נורלינק" של אילון מאסק מציג ניסוי מוצלח של קוף שמשחק במשחק מחשב באמצעות כח המחשבה בלבד וקריאת המח ע"י אלקטרודות של החברה.

הקורונה בעולם: לפחות 25,000 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה האחרונה בגרמניה. בברזיל לפחות 93,000 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה האחרונה וכ-3600 מתו. ברוסיה, כ-8500 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה האחרונה. כ-400 מתו מהנגיף.

 

 

 

האנטר ביידן איראן סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד