ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תזוזה בתקשורת

בנו של הח"כ לשעבר מסיים את תפקידו בגל"צ

אחרי כשש שנים בשלל תפקידים בתחנה הצבאית כשהאחרון שבהם כתב פוליטי, בעת שאביו מכהן כחבר כנסת, מיכאל האוזר טוב מסיים את שירותו בגל"צ והוא רק בן 24 | ימשיך לתפקיד הבא בעיתון 'הארץ'

בנו של הח"כ לשעבר מסיים את תפקידו בגל"צ
מיכאל האוזר טוב צילום: מתוך טוויטר

מיכאל האוזר טוב, הכתב הפוליטי של גלי צה"ל יסיים את תפקידו בתחנה הצבאית.

הוא הצטרף לשורות גלי צה"ל לפני כשש שנים עם גיוסו לצבא, כחלק ממחזור 2015 של קורס העיתונאים הצבאיים של התחנה. מאז שימש האוזר טוב במגוון תפקידים בהם: כתב חינוך, כתב בכנסת, כתב פוליטי, עורך תכניות אקטואליה, מגיש ועוד.

האוזר בן ה-24 הינו בנו של ח"כ לשעבר צבי האוזר מסיעת 'דרך ארץ', שהוצב במקום השמיני ברשימת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער לכנסת ה-24, שהשיגה לבסוף רק 6 מנדטים והאוזר ששימש כיו"ר ועדת חוץ וביטחון בקואליציה הנוכחית נפלט מהכנסת.

יצוין כי בשל היותו בן לחבר כנסת מכהן וכמי שסיקר את המערכת הפוליטית, נאלץ מיכאל האוזר טוב לקחת פסק זמן במערכות הבחירות התכופות שחווינו בשנתיים האחרונות.

האוזר הצעיר לא בחר להיות אובייקטיבי כבן לחבר כנסת מכהן, בחר צד מובהק ולא הסתיר את דעותיו הפוליטיות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומגיניו בתקשורת. כך למשל לקח צד במחלוקת העזה השוררת בין עובדי גל"צ נגד הפרשן הפוליטי של התחנה יעקב ברדוגו ואף כתב עליו בחשבון הטוויטר שלו לפני כחודשיים "יעקב ברדוגו - טינופו אומנותו".

בקרוב יצא הבן מיכאל לדרך חדשה ככתב בעיתון 'הארץ' - העיתון לאנשים חשבים. 

צבי האוזר גלי צה''ל כתב פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד