י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דרושים עריקים

חבילת ההצעות שקיבלה הח"כית מ'ישראל ביתנו'

בליכוד לא נחים לרגע וממשיכים לשלוח שליחים ולתפור תיקים במטרה להשיג את שני העריקים הנדרשים להקמת ממשלת 61. ח"כית  נוספת מ'ישראל ביתנו' חושפת הערב כי הליכוד הניח לפניה הצעות לשלל תפקידים מפנקים, כולל שיריון בליכוד, אך לדבריה סירבה להכל

חבילת ההצעות שקיבלה הח"כית מ'ישראל ביתנו'
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

ברקע השיחות הנמשכות עם יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט, בליכוד ממשיכים לנסות לפתות ח"כים במפלגות המתנגדות לממשלה בראשותו של בנימין נתניהו בכדי להשיג 61 לממשלת ימין יציבה. 

הערב (ראשון) חשפה חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו' כי בכירים בליכוד פנו אליה עם סל הצעות מפתה במיוחד, אך לדבריה היא עמדה בפיתוי, נשארה נאמנה ליו"ר מפלגתה אביגדור ליברמן וסירבה לכל ההצעות שהונחו בפניה. 

בראיון שהעניק הערב לעודד בן עמי ב'חדשות 12' סיפרה: "הציעו לי לערוק לליכוד תמורה לתיק בכיר, שיריון לשתי מערכות בחירות, וריצה בתמיכת הליכוד לראשות עיריית חולון".

מלינובסקי כיהנה בעברה כחברת מועצת העיר חולון מטעם סיעת 'ישראל ביתנו' החל משנת 2004, עד לכניסתה לכנסת בשנת 2018 ועל רקע התפקיד הקודם, באה ההצעה המפתה מצד 'הליכוד' - ראש העיר חולון בתמיכת 'הליכוד'.

יצוין כי היא אינה היחידה ב'ישראל ביתנו' שקיבלה בימים האחרונים הצעה וסירבה. בשבוע שעבר נחשף כי גם חבר הכנסת הדרוזי ב'ישראל ביתנו' חמד עמאר קיבל הצעה לערוק לממשלה בראשות נתניהו. בכנס פוליטי של מפלגת 'ישראל ביתנו' שהתקיים ביום שניש עבר בעיר שפרעם, סיפר סגן ראש העיר למאות הנוכחים כי שר בכיר בליכוד פנה אליו בשבוע שעבר וביקש לארגן לו פגישה עם ח"כ חמד עמאר.

על פי דברי סגן ראש העיר, הפגישה המדוברת אכן התקיימה ובמהלכה הוצעה לח"כ חמד עמאר 'חבילת עריק'. החבילה כללה 'תפקיד שר בכיר, שריון ברשימת הליכוד, תקציבים ועוד בונוסים למיניהם'.

"כפי שאנו נוכחים חמד סירב להצעה, ואף חשף אותה לעין כל". כך ציין סגן ראש העיר מטעם 'ישראל ביתנו'.

ישראל ביתנו יוליה מילינובסקי ממשלת ימין מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד