ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לראשונה מאז הבחירות

דיווח: נתניהו השתכנע שבנט צועד יחד איתו

בתום 4 פגישות מאז סיום מערכת הבחירות, הבוקר דווח כי בפגישה אמש ראש המשלה השתכנע כי יו"ר 'ימינה' יצעד יחד איתו כדי להקים ממשלה: "ולא לשחק במשחקים" | למרות זאת, בכירים ב'ליכוד' מודים כי הם לא בונים על עריקים: "סיפור העריקים די גמור"

דיווח: נתניהו השתכנע שבנט צועד יחד איתו
נתניהו ובנט צילום: שלומי כהן, פלאש 90

ברקע ניסיונות הרכבת הממשלה והמו"מ בין שני הצדדים, הבוקר (רביעי) דווח כי ראש הממשלה נתניהו מאמין לראשונה כי יו"ר 'ימינה' איתו כדי להקים ממשלה.

על פי הדיווח, שפורסם ב'ידיעות אחרונות', גורמים ב'ליכוד' טוענים כי נתניהו מאמין בפעם הראשונה אחרי ארבע פגישות, כי יו"ר 'ימינה' נועד איתו כדי להקים ממשלה ו"לא לשחק משחקים".

"לא דנו בתיקים אלא השאלה איך להביא את סמוטריץ' לממשלה", טענו אותם גורמים במפלגת השלטון. בנוסף, במקום אחר דווח כי שני הצדדים טוענים כי הייתה פגישה ברוח טובה.

למרות זאת בכירים יותר ב'ליכוד' אומרים כי אין סיכוי שיצליחו להביא עריקים. לפי הדיווח הבוקר ב'ישראל היום', הבכירים טוענים כי עדיין לא נמצא פתרון יצירתי לגיוס 61 מנדטים מימין.

הבכירים אומרים כי הפתרון האולטימטיבי הוא הסכמה של סמוטריץ' להישענות על רע"מ מבחוץ, וכי האפשרות להצטרפות של סער עדיין קלושה במיוחד.

"גדעון עמוק בתוך מסע הנקמה", טוענים הבכירים וממשיכים, "אפשר להציע לו הכל למעט רוטציה - כל תיק אפשרי, כולל חזרה לליכוד. לא מעניין אותו כלום. אם הולכים לבחירות חמישיות - הוא יימחק".

"גם אצל בני גנץ אין סיכוי. הוא התאהב ברעיון של מי שנלחם בנתניהו. סיפור העריקים די גמור", הוסיפו.

בתוך כך, אתמול פורסם ב'חדשות 12' כי 'יש עתיד' העבירו אזהרה ל'ימינה' כי אם בנט יתקדם עם נתניהו, כל מה שהציעו יימחק. ביש עתיד כועסים על כך שבנט רוקד על שתי חתונות.

נפתלי בנט בנימין נתניהו יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד