ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
חוללו מהפך בעיר

מעמד הסיומים של הישיבישערס מאלעד

קבוצת בחורים שהרימו ישיבת בין הזמנים גדולה באלעד חגגו את מעמד הסיומים בהשתתפות ראשי ישיבות וראש העיר. 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד 

מעמד הסיומים של הישיבישערס מאלעד
מעמד הסיומים באלעד צילום: באדיבות המצלם

מעמד רב רושם - "מעמד הסיומים" החותם את פעילותה של ישיבת בין הזמנים בעיר אלעד נערכה במוצאי שבת קודש פרשת שמיני בהיכל הכינוסים חברון בעיר.

ישיבת בין הזמנים אור התורה שהחלה את פעילותה לפני כעשור בביהמ"ד רמת מאיר וחוללה מהפכה של ממש בישיבות בין הזמנים בעיר התכנסו בחירי עולם הישיבות ללמוד בצוותא מסכת חגיגה במטרה לסיימה במהלך חודש ניסן.

120 תלמידי ישיבות גדולות וקטנות עמלו בחשק רב והודות לניהולו של הבה"ח שמואל וליס ושותפיו דוד יוגב ודוד וליס שלא חסכו ממרצם למען הרבות כבוד התורה ולומדיה הגיעו הבחורים לרגע הגדול.  

במסגרת הישיבה זכו הבחורים לשיעור הכנה לליל הסדר מהמשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל וכן לטיולים מושקעים וערבי גיבוש. לתת לבחורי הישיבות מנוחת הגוף והנפש ולא להרפות לרגע מלימוד התורה.

במעמד הסיומים שנפתח בדברי ברכה מהגה"צ רבי אשר זנובסקי מנהלה הרוחני וראש הישיבה לצעירים בפ"ת. שעמד בדבריו על החשיבות של בני התורה שזונחים חיי שעה ועוסקים בחיי עולם דווקא בימי בין הזמנים.

הגאון רבי מרדכי רבינוביץ ראש ישיבת אור ישראל עמד על דברי המדרש המדמה את עמל הלומדים לשיכור שאין לו בעולמו אלא את המשקה, כך הלומד ביחוד בימי בין הזמנים אין לו בעולמו אלא חשקת התורה.

את המעמד כיבדו בנוכחותם המרא דאתרא הגרש"ז גרוסמן והגאון רבי אהרון יוסף סקלאר ראש ישיבת 'תולדות צבי' ועוד ראשי ישיבות נכבדים שתלמידיהם היו בין חובשי הספסלים בישיבת בין הזמנים.

ראש העיר ישראל פרוש וסגן ראש העיר יו"ר דגל התורה באלעד אברהם שטרן ושאר חברי העירייה השתתפו אף הם במעמד המיוחד.

לאחר אמירת ההדרן וסיום מסכת חגיגה פרצו תלמידי הישיבה יחד עם הצוות והרבנים הנכבדים בריקודים סוחפים לכבודה של תורה.

את הערב חתם הבחור החשוב שמואל וליס מי שעומד מאחורי כל המפעל הגדול הזה הרעיף דברי שבח וקילוסין על הלומדים, התורמים, ראשי הקהילה שנתנו אכסניה ראויה וראש העיר אלעד וסגנו שנתנו את חסותם לישיבה.

בסיום הערב חולקו מלגות נכבדות ניתנו ללומדים בסיום האירוע, כשפניהם מועדות לזמן קיץ מרומם.

אלעד סיומי מסכתות ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד