י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תן לו כאפה"

תיעוד חדש מתקיפת תלמיד הישיבה ברכבת הקלה

פיגועי הטיקטוק: תקיפת תלמיד הישיבה במהלך נסיעה סתמית ברכבת הקלה ע"י נערים ערביים - מסרבת לרדת מסדר היום | תיעוד חדש פורסם ובו זווית חדשה לתיעוד התקיפה הברוטאלית | פרטים חדשים מחקירת הצעיר שנעצר |  צפו

תיעוד חדש מתקיפת תלמיד הישיבה ברכבת הקלה
התקיפה צילום: מתוך הסרטון

בית משפט השלום בירושלים האריך ביום שישי את מעצרו של הצעיר ממזרח ירושלים, שעל פי החשד מעורב בתקיפת תלמיד הישיבה ברכבת הקלה. הוא נעצר לאחר שהעלה את התיעוד ברשת החברתית טיק טוק. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע הניסיון להגיע לחשוד המרכזי.

במקביל, בשעות האחרונות מתפרסם תיעוד חדש וברור יותר של רגעי התקיפה. את התיעוד העלה לטוויטר העיתונאי עומרי חיים מ'כאן 11'. בסרטון החדש, נראה אחד החשודים בתקיפה אומר לחברו: "יאללה שים לו בעיטה או תן לו כאפה, קדימה".

בדיון שהתקיים ביום שישי בבית המשפט, הוארך מעצרו של אחד המעורבים בתקרית, אחמד אבו חדר, בארבעה ימים. למרות הטענות כי הוא אינו מעורב בתקיפה, נציג המשטרה אמר בדיון כי "הוא שותף ישיר לאירוע עצמו, הוא בעצם צילם והפיץ את הסרטון. הוא היה חלק מהאירוע".

"מדובר באירוע חמור ביותר שבו אדם יהודי מקבל כאפה על הפנים ללא שום סיבה או צידוק. על פי חומר החקירה, החשוד קשור באופן ישיר לאירוע ובנוסף גם הפיץ את הסרטון ועודד אלימות", הוסיף נציג המשטרה.

מנגד, טען אבו חדיר במהלך הדיון: "אני לא הייתי במקום שהתרחש בו האירוע. נכנסו שלושה קצינים והרביצו לי. איימו עליי ואני התקשרתי למשטרה כדי להגן על עצמי כי לא רציתי להסתבך. אני מבקש הגנה בפנים".

אביו של הנער, יהודה אוירבך, סיפר ביום שישי ל'בחדרי חרדים': "הוא נכנס הביתה נסער כולו וכאוב נפשית, וסיפר שישב ברכבת הקלה יחד עם חבר שלו, כשמסביבם שמונה צעירים ערבים משולהבים. הם המשיכו לדבר ביניהם בתקווה שלא ישימו לב אליהם. וכשהרכבת עצרה בתחנה אחד מהם נתן לו סטירת לחי, וכל הנערים ברחו".

תקיפה הרכבת הקלה נער ערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד