י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מארה"ב לקלחת הפוליטית

לפיד מעלה הילוך; ייפגש עם ראשי 'גוש השינוי' - היום יישא נאום

בעוד בליכוד מנסים לשכנע בכל מחיר את סמוטריץ׳ וסער להצטרף לממשלה, יו"ר 'יש עתיד' מתכנן סבב פגישות עם כל ראשי "גוש השינוי" כבר בתחילת השבוע, כשאמש הוא נפגש עם גנץ | בנוסף, דווח אמש כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט עדכן את לפיד בתוכן נאומו שנשא בסוף השבוע

לפיד מעלה הילוך; ייפגש עם ראשי 'גוש השינוי' - היום יישא נאום
יאיר לפיד צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר שבילה ונועד עם הסוקר של בארצות הברית, הערב (מוצ"ש) דווח כי יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד מתכנן פגישות עם כל ראשי "גוש השינוי", כבר בראשית השבוע שבפתח.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', מטרת הפגישות היא לסכם ולתכנן פרטים במידה ונתניהו ייכשל בהרכבת הממשלה, והמנדט יחזור לנשיא ריבלין, כשהערב הוא פוגש לראשונה מאז סיום הבחירות את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ.

הערב, 'יש עתיד' הוציאו הודעה, לפיה לפיד ינאם מחר במסיבת עיתונאים מיוחדת: ‏"יו"ר יש עתיד ‎יכנס מחר מסיבת עיתונאים בה יתייחס לניסיונות להקמת ממשלה", נכתב בהודעה.

בנוסף, כתב "חדשות 12' דיווח כי הנאום בתחילת השבוע של יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט שבו הודיע כי נתניהו יכול לספור את אצבעות מפלגתו לממשלת ימין, היה מתואם לפיד, והאחרון היה מעודכן בפרטיו.

"'ימינה' הינה והייתה שותפה במאמץ להקים ממשלת ימין יציבה וטובה", אמר בנט בנאום בתחילת שבוע שעבר והמשיך, "בפגישות שלנו אמרתי למר נתניהו, ואני אומר גם פה, ש'הליכוד' יכול לספור את אצבעות סיעת 'ימינה' לטובת הקמת ממשלה ימנית".

"אנחנו נפעל בכל הכוח למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לו מעט דרכים ורעיונות יצירתיים בשביל להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להתחיל לעבוד", הוסיף.

יאיר לפיד ביבי נתניהו בצלאל סמוטריץ בני גנץ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד