י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ומי אשם במשבר הפוליטי

סקר מפתיע: איך ינהג הציבור אחרי הסרת המסכות

במכון הסקרים 'דייקרט פולס', בדקו היום לאחר הסרת המסכות במרחב הציבורי, מהי דעת הקהל בעניין, כמו גם הפלונטר הפוליטי לאן | הנתונים מפתיעים

סקר מפתיע: איך ינהג הציבור אחרי הסרת המסכות
חרדים עם מסכות ברחובות ירושלים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בערוץ 12 פורסם היום (ראשון) סקר של 'דיירקט פולס' שבניהול שלמה פילבר וצוריאל שרון, בסקר בדקו הסוקרים גם את דעת המשיבים על הקורונה והסרת חובת עטיית המסכות כמו גם הפלונטר הפוליטי.

עורכי הסקר שאלו את הנסקרים איך תתנהגו מהיום בשטחים הפתוחים שבהם יש התקהלות. 90% מהנשאלים השיבו שימשיכו להקפיד על עטיית מסכות. 8% השיבו שיוותרו על המסכות כי אין מגיפה יותר.

‏עוד בדקו ב'דיירקט פולס' מי אשם בקושי בהקמת ממשלה. 49% ממצביעי הימין סבורים שגדעון סער אשם בקושי בהקמת ממשלה, 26% מאשימים את נתניהו, 15% את בצלאל סמוטריץ' ו-6% מאשימים את בנט בקושי בהקמת ממשלה.

בנוסף נשאלו המשיבים במקרה שנותרה אופציה אחת ויחידה להקמת ממשלה בראשות נתניהו ובהשתתפות החרדים והציונות הדתית רק על ידי הסתמכות של תמיכת רע"מ מבחוץ. "כיצד צריכים סמוטריץ' ומפלגתו לפעול?" שאלו עורכי הסקר.

40% מהמשיבים מהימין או הימין מרכז השיבו כי עליהם להתנגד, 30% השיבו כי עליהם להיכנס לממשלת ימין בתמיכת רע"מ, 22% סבורים כי על סמוטריץ' ומפלגתו לתמוך מבחוץ בממשלת ימין הנסמכת על רע"מ

יצוין כי בסקר של דיירקט פולס השתתפו 573 משיבים, וטעות הדגימה עומדת על 4.4%+-.

מכון הסקרים דיירקט פולס בצלאל סמוטריץ' מסכות גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד