י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קריאה אחרונה?

נתניהו: אפשר להקים ממשלת ימין עם בנט וסער בנקל

כשעתיים לאחר מסיבת העיתונאים של יאיר לפיד, ראש הממשלה נתניהו משחרר סרטון שצילם בלשכתו שבו הוא קורא שוב לבנט וסער להצטרף לממשלת ימין בראשותו, תוך שהוא מונה את האתגרים שניצבים בפנינו. לצד זאת קרא לבנט להצטרף לעמדת הליכוד בהצבעה על הוועדה המסדרת

נתניהו: אפשר להקים ממשלת ימין עם בנט וסער בנקל
בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

לקראת היישורת האחרונה בו המנדט נמצא בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומול המאמצים של יאיר לפיד להקים ממשלה בראשותו, ראש הממשלה טוען כי ניתן להקים ממשלת ימין בקלות, כשהוא מציב יעד ראשון לבנט, לתמוך בעמדת הליכוד מחר בהקמת הוועדה המסדרת.

"האפשרויות שלפנינו חדות וברורות", אומר הערב (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו, "ממשלה שעיקרה שמאל - לפיד, העבודה, מרצ, בתמיכת המשותפת, או ממשלת ימין יציבה וחזקה ל-4 שנים".

נתניהו הוסיף, "הממשלה הבאה צריכה להגן על חיילי צה״ל מפני תביעות בית הדין הבינלאומי בהאג, צריכה לשמור על ההתיישבות, צריכה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל. רק ממשלת ימין חזקה תעשה זאת. אפשר להקים אותה בנקל. ולכן אני קורא גם לבנט וגם לגדעון סער - תצטרפו אלינו, בואו נקים את הממשלה הימנית החזקה שמדינת ישראל זקוקה לה ברגע זה".

ראש הממשלה מתייחס גם כן, לקראת ההצבעה מחר, לגביה נפתלי בנט, טרם הכריע, האם לתמוך בהצעה של הימין ובו לא תהיה עמדת השפעה בוועדה או בהצעת מחנה השינוי, בה תהיה לו השפעה גדולה יותר ועמדת השפעה מול שני הגושים.

"אני קורא לבנט, מחר, להצטרף להצעה שלנו להקמת הוועדה המסדרת, שתשמור על הכוח של הימין ותשאיר גם לו זכות וטו. אין שום סיבה שיחבור לשמאל, לא בעניין הזה ולא בשום עניין אחר", קרא נתניהו לסיום.

בנימין נתניהו המנדט להרכבת ממשלה נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד