י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרדיפה לא רק בישראל

תיעוד מפחיד: נהג דורס חרדים בכוונה תחילה

נהג רכב ללא לוחית זיהוי, פגע בהולכי רגל חסידיים בוויליאמסבורג. בתיעוד האירוע ממצלמות האבטחה, נראה הנהג הדורס ממתין בחנייה אחרי מעבר חצייה וכשכמה מהם מגיעים, הוא נוסע לאחור מתוך כוונה לדרוס אותם, וכעבור שניות נמלט מהמקום • צפו

תיעוד מפחיד: נהג דורס חרדים בכוונה תחילה
דריסת פגע וברח בוויליאמסבורג צילום: השומרים וויליאמסבורג

משטרת ברוקלין חוקרת מקרה של דריסת חרדים על ידי נהג רכב בוויליאמסבורג במוצאי שבת האחרונה, בסביבות השעה 22:30 מוצאי שבת, כשנהג רכב מיניוואן, שחנה בסמוך למעבר חציה, נסע לאחור בכוונה תחילה והעיף חמישה הולכי רגל חסידים, אדם אחד הועבר לבית החולים על ידי מתנדבי ארגון הצלה של וויליאמסבורג.

נהג הרכב נמלט מהמקום. האם הנהג לא מחזיק ברישיון נהיגה או ביטוח - והאם זו הסיבה לרוב תאונות ה'פגע וברח' ברחבי ברוקלין, כך מציין אתר Yeshiva world news.

צילומי מצלמות אבטחה מראים את רגע הדריסה באופן מטריד ביותר. במצלמות האבטחה שפרסם ארגון השומרים של וויליאמסבורג, ניתן לראות את המיניוואן מגיע וחונה ממש אחרי מעבר החצייה. הנהג נראה יוצא סורק את סביבתו, ונראה שהוא מחכה לאנשים שיעברו מאחוריו.

הוא מחכה שהם יעמדו על מעבר החצייה, לאחר מכן הוא נוסע עם רכבו ברוורס. לאחר מכן הוא נראה יוצא מהמיניוואן, מסתכל כמה אנשים דרס, נכנס למכוניתו ונמלט מהמקום. כשהרכב לא נושא לוחיות רישוי.

רגעי המעצר

כאמור המשטרה חוקרת את פרטי המקרה, ובמהלך הלילה הוא נעצר לאחר שיתוף פעולה בין ארגון השומרים של וויליאמסבורג למשטרה.

פגע וברח וויליאמסבורג אירוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד