י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הבן משחק • ולאן נעלמה מלאניה

החיים החדשים של משפחת טראמפ אחרי הבית הלבן

הבחירות בארה"ב הסתיימו זה מכבר, והמשפחה שהייתה מן המפורסמות בעולם נעלמה אט אט מהשיח התקשורתי | הצצה לחייהם החדשים של משפחת הנשיא לשעבר - טראמפ, מחוץ לבית הלבן

החיים החדשים של משפחת טראמפ אחרי הבית הלבן
הנשיא טראמפ משחק גולף צילום: מתוך אינסטגרם

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ היה אמש במצב רוח עליז ושוחח עם שאר הגולפאים במסלול הגולף בפלורידה שם הוא מתגורר לאחר שהפסיד את הבחירות לבית הלבן.

משפחת טראמפ עזבה את וושינגטון ונדדה הרחק מאור הזרקורים. על פי הדיווחים, המשפחה שומרת על פרופיל נמוך בפלורידה מאז שטראמפ עזב את תפקידו בינואר. הנשיא לשעבר נמצא היום מחוץ לכל הרשתות החברתיות, טוויטר, פייסבוק אינסטגרם, יוטיוב, וכעת הוא יכול לתקשר עם אוהדים רק באמצעות הצהרות שנשלחות ממשרדו. ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח, כי מלניה טראמפ, אשתו של הנשיא לשעבר, כמעט ולא נראתה מאז שהיא עברה לפלורידה. ומאז הבחירות היא גם כבר לא פעילה ברשתות החברתיות.

ילדיו הגדולים של טראמפ לעומת זאת, נראים יותר ברשתות, בתו איוונקה פרסמה לפני מספר ימים תיעוד בו היא מקבלת חיסון נגד קורונה, איוונקה נצפתה באופן קבוע במיאמי, שם היא מתגוררת כיום עם בעלה ג'ארד קושנר ושלושת ילדיהם.

דונלד טראמפ ג'וניור, הבן של הנשיא לשעבר, נלחם על כבודו של אביו ברשתות החברתיות, ועסוק בלתקוף את השמאל הליברלי. הבן אריק טראמפ עוזר לאשתו לארה, שכעת יש לה תפקיד ברשת 'פוקס ניוז' ותוכנית פייסבוק משלה. הבת טיפאני טראמפ נמצאת גם היא בפלורידה עם החתן החדש, מייקל בולוס.

הצעיר שבחבורה, הילד בארון בן ה-15, נראה די נהנה מהחיים אחרי הנשיאות, ובימים האחרונים הוא נצפה לראשונה משחק גולף עם אביו הנשיא לשעבר.

דונלד טראמפ משפחת טראמפ מלניה טראמפ בארון טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד