ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המטרה: סער

הביטאון חושף את מתווה החוק לבחירה ישירה לראשות הממשלה

אמש נחשף כי השר אריה דרעי שליחו של רה"מ נתניהו למו"מ הקואליציוני מגלגל הצעה לבחירה ישירה לראשות הממשלה ונועד לשם כך עם בנט | הבוקר פורסם מתווה היוזמה המלא בביטאון המפלגה והרווח הפוליטי הנגזר ממנה | כבר במהלך היום יגישו נציגי סיעת ש"ס את הצעת החוק

הביטאון חושף את מתווה החוק לבחירה ישירה לראשות הממשלה
יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שאמש נחשף כי יו״ר ש״ס השר אריה דרעי מגבש הסכמה סביב שינוי שיטת הבחירות במטרה למנוע בחירות חמישיות ולקיים בחירות לראשות הממשלה בלבד, היום (שני) נחשפה המטרה במלואה ופורסם סיקור היוזמה בביטאון המפלגה.

על פי הביטאון, היום יגישו נציגי סיעת ש״ס את החוק לבחירה ישירה לראשות הממשלה, במטרה לקיים את הליך הבחירות בעוד כשלושים יום, כאשר עוד קודם לכן נרמז כי יפעלו להקמת קואליציית מיעוט עם השותפות הטבעיות כיום ללא רע״מ.

עוד רמזו במפלגה כי המטרה לאפשר כניסה של גדעון סער לממשלה תחת בנימין נתניהו, שם הסבירו כי המטרה בחקיקת החוק הוא "לאפשר הכרעה ברורה בזהות העומד בראשות הממשלה, דבר שיגרום גם למפלגות האחרות להצטרף לקואליציה לאחר הכרעת הבוחר".

כאמור, גדעון סער ששומר על שתיקה בימים האחרונים יאלץ לתת את דעתו האם יסכים לשבת תחת בנימין נתניהו במקרה וינצח בבחירות הישירות לראשות הממשלה, אז יוכל לטעון כי לא הוא הביא למינוי של נתניהו לראשות הממשלה אלא רוב העם בחר בו להמשך כהונתו.

אריה דרעי מפלגת שס ביבי נתניהו בחירות גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד