י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נתניהו קמצן חולני"

בן כספית ואבישי בן-חיים התעמתו: "עולב העלובים"

בזמן שהניסיונות להרכיב ממשלה נמשכים כל העת, פרשן 'חדשות 13' טען כי הממשלה שיקימו בנט ולפיד עם שאר גוש השינוי, היא תהיה ממשלה של ישראל הראשונה: "יצירת אחדות בין אליטות" | עיתונאי 'מעריב' ו'103fm' הגיב: "התועמלן שאינו מודע לתעמולנותו"

 בן כספית ואבישי בן-חיים התעמתו: "עולב העלובים"
בן כספית ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כשברקע נראה כי סיכוייו של נתניהו להקים קואליצייה פוחתים, תקף אתמול (ראשון) פרשן 'חדשות 13' אבישי בן-חיים, את האפשרות שתוקם ממשלה בגוש השני.

"‏השם הראוי לממשלת לפיד בנט מרצ וכו': 'ממשלת ישראל הראשונה'/'ממשלה לבנה'", טען בן-חיים בטוויטר והמשיך, "ממשלה שמגשימה בדיוק את תיאוריית 'ישראל השניה'".

"היינו: ביטול הקטיגוריות של "ימין" ו''שמאל", ויצירת "אחדות" בין אליטות מדירות מזרחים. (נתניהו איננו מזרחי כמובן, אך הוא הנבחר הדמוקרטי המובהק של ישראל השניה)", הוסיף.

בתגובה, העיתונאי 'מעריב' ורדיו '103fm' בן כספית תקף את בן-חיים: ‏"התועמלן שאינו מודע לתועמלנותו ממשיך: אורנה ברביבאי, מרב כהן, מאיר כהן, קרין אלהרר, צמרת "יש עתיד", ישראל הראשונה".

"ונתניהו, המולטי-מיליונר, קמצן חולני", תקף כספית והמשיך, "שמקושש מיליון שקל על 'החזרי מס' שהצביע נגד כל הצעות החוק שאמורות להיטיב עם נכים ומוגבלים, הוא 'ישראל השניה'. עולב העולבים".

בן חיים מיהר להגיב: ‏"‎הסברתי בן וזה כתוב נתניהו איננו מזרחי אבל הוא הבחירה המובהקת של ישראל השנייה . אז מה שכתבת חשוב והאנשים טובים, אבל זה לא קשור לאירוע ההיסטורי שעליו אני מדבר מזה זמן ושהממשלה המוצעת היא עוד התגשמות שלו : הדרת ישראל השנייה משותפות בדמוקרטיה".

"‏‎זה שהסברת, אבישי, לא הופך את זה לנכון", תקף הבוקר בן והמשיך, "מה שאתה עושה הוא לא פחות מפשע היסטורי. בינתיים המפלגה שמדירה מנהיג מזרחי משורותיה היא מפלגתו של המולטי-מיליונר הלבן, נהנתן וקמצן שאתה מכנה 'מנהיג ישראל השניה'".

"מעולם לא עמד מזרחי בראש הליכוד. ועל זה שאתה משסה אותנו אלה באלה, לא תהיה כפרה", הוסיף.

"‏‎אני לא משסה בן, כפי שפמיניסטיות שנאבקות על שוויון לא משסות, אלא מנסות לתקן. אני מנסה להתריע על עוולות ועל דיכוי וממלא חובה מוסרית ועיתונאית", ענה בן-חיים.

ביבי נתניהו אבישי בן חיים נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד