ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שותפים לסגולות הצדיק

מעמד תפילה אדיר: הילולת הרה''ק ישעיה מקרעסטיר

רבני 'ברכת ישעיה' הזכירו את כל שמות שותפי ברכת ישעיה ואת כל בקשותיהם בפרטות, על הציון הקדוש בקרעסטיר ולאחר מעמד התפילה האדיר • רבים שביקשו להיכלל בין מקיימי הצוואה להמשיך את מעשי החסד ולזכות בישועות מעל לדרך הטבע יצרו עומסים כבדים על המוקד הטלפוני • לשובע ולא לרזון

מעמד תפילה אדיר: הילולת הרה''ק ישעיה מקרעסטיר
התפילה בציון הקדוש צילום: יח"צ

ג' באייר, יום ההילולא של הצדיק הקדוש רבי ישעיה מקרעסטיר, נודע כיום גדול ומסוגל בו נפתחות ארובות הפרנסה וצינור של שפע עצום מזרים מופתים שמימיים מכוחו של הצדיק, ללא הסתרות ומניעות.

ביום זה נערך מעמד תפילה אדיר בפנות יום ההילולא של מופת הדור הרה''ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע''א ע''י רבני מפעלות החסד 'ברכת ישעיה' שהזכירו את כל שמות שותפי ברכת ישעיה ואת כל בקשותיהם בפרטות, על הציון הקדוש בקרעסטיר.

כמו''כ התקיים מעמד תפילה עולמי בהשתתפות עשרות אלפים מכל העולם בשידור חי, לפני התפילה הדליקו הרבנים נר תמיד שידלק כל השנה לזכרו של הצדיק, לאחר מכן החלו באמירת פרקי תהילים על פי הסדר המיוחד שקבע הרה''צ רבי יצחק משה ארלנגר שליט''א, כשבבת אחת התפללו יחד עשרות אלפי איש בשידור חי בטלפון כל אחד בביתו הוא ומתחננים לפעול ישועות.

המעמד הסתיים בברכת הרבנים שאמרו שדווקא בעת הזו כשעמך ישראל צריכים שמירה ופרנסה נזכה לראות את תשועת השם כהרף עין תוך כדי כך שהרבנים העתירו והתפללו על שותפי 'ברכת ישעיה' שזכו והמשיכו במעשי החסד כהמשך למורשתו של הרה''ק רבי ישעיה מקרעסטיר זי''ע.

במוקד מפעלות הצדיק נרשמו עומסים חריגים מאוד על הקווים בימי ההילולא, רבים ביקשו להמשיך את צוואת הצדיק ולפעול ישועות כפי שהבטיח שמי שימשיך את מעשי החסד יזכה לראות ישועות כבחייו.

המונים זכו להמשיך את מעשי החסד בשותפות עם מפעלות הצדיק ונזכרו על הציון הקדוש להיפקד בדבר ישועה ורחמים ויוזכרו אף בכל ערב ראש חודש, השותפים קיבלו אף את מפתח הפרנסה עם הקמיע של הצדיק, המפתח שמסוגל לפתוח שערי ברכה ופרנסה.

השותפים הנאמנים יקבלו אף את יצירת המופת הכולל את דמות דיוקנו של הצדיק הנודע לכל כסגולה וברכה, היצירה מעשי ידיו של האמן יואל ווקסברגר יהיה כמעיין של ישועות בביתם של כל שותפי הצדיק.

סיפורי ניסים לרוב מסופרים סביב מופת הדור הרה''ק רבי ישעיה מקרעסטיר זי''ע, במהלך השנה כולה – ובמיוחד בתאריך הסתלקותו, בו נוספים פרקים חדשים ומפעימים בספר מופתי הפרנסה של שותפי הצדיק המתעבה והולך משנה לשנה. שותפי "ברכת ישעיה", הממשיכים את החסד בדורנו אנו, זוכים ורואים ניסים מכוחו של הצדיק, המשפיע טובה וברכה לכל המסייעים בידם. 



קרעסטיר קרעסטירר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד