ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרסום ראשון

באופן חריג: ראש הממשלה ישתתף בישיבת סיעת 'יהדות התורה'

באופן חריג ראש הממשלה נתניהו ייקח היום חלק בישיבת סיעת יהדות התורה בכנסת. ל'בחדרי' נודע כי נתניהו מבקש להרגיע את הרוחות בסיעה האשכנזית ולהשיב להם כיצד תטפל הממשלה בשלל הבעיות שעל הפרק כמו האלימות נגד חרדים ע"י צעירים ערבים וההגבלות על מירון בהילולה

באופן חריג: ראש הממשלה ישתתף בישיבת סיעת 'יהדות התורה'
נתניהו נואם בפני חרדים צילום: פלאש 90

בשיא הפלנוטר הפוליטי, ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להשתתף היום (שני) בישיבת סיעת 'יהדות התורה' במטרה להדק את הקשר עם הסיעה החרדית לצד הטיפול בנושאים שעל סדר היום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה נענה לדרישת 'יהדות התורה' וישתתף בדיון הסיעתי השבועי בחדר הסיעה בכנסת. מדובר בצעד חריג שלא נעשה עד כה בין ראש הממשלה לסיעה בכנסת שהיא לא סיעת הליכוד.

מלבד הנושא הפוליטי שנקלע לקשיים וטרם ברור כיצד והאם יצליח להרכיב ממשלה, על סדר היום נושאים נוספים שהנציגות הפוליטית מנסה לרכז, בהם האלימות ברכבת הקלה והילולת הרשב"י בשבוע הבא.

חברי הכנסת ינסו גם להבין מראש הממשלה כיצד מטפלים באלימות מצידם של קבוצת הערבים נגד המגזר החרדי במזרח העיר בימים האחרונים, כפי שנראה בתיעודים קשים שעלו ברשתות בחברתיות. בנושא הילולת הרשב"י במירון יבקשו חברי הכנסת לוודא כי לא תוגבל העלייה להר ביום ההילולה בסוף השבוע הבא.

בנימין נתניהו יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד