ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
נותן ערבות?

"אני מתייצב לימינך": סמוטריץ' פונה לסער

על רקע ניסיונות הרכבת הממשלה, יו"ר 'הציונות הדתית' פנה אל יו"ר 'תקווה חדשה' לאחר שפורסם כי נפגשו לפני שבועיים: "נעבוד ביחד ונמצא את הדרך להקים ממשלת ימין" | בנוסף תקף את בנט: "הקמפיין הסתיים - לאזרחי ישראל מגיע לדעת לאן פניך"

"אני מתייצב לימינך": סמוטריץ' פונה לסער
גדעון סער/בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעוד ימי המנדט של נתניהו הולכים ואוזלים, יו"ר 'הציונות הדתית' התייחס היום (שני) בישיבת סיעה של מפלגתו למצב הפוליטי, ואף פנה לסער.

"גדעון, אני מתייצב לימינך", פנה סמוטריץ׳ ליו"ר 'תקווה חדשה' והמשיך, "נעבוד יחד ונמצא את הדרך להקים ממשלת ימין טובה עבור אזרחי ישראל".

בנוסף, יו"ר 'הציונות הדתית' התייחס לבנט: "נפתלי, התעתוע הפוליטי והמשחק המקביל שלך עם השמאל ועם הימין משמר את הכאוס הפוליטי. הקמפיין הסתיים, הגיע הזמן להכריע, האם אתה מעוניין בממשלת ימין או בממשלת שמאל".

"לאזרחי ישראל מגיע לדעת לאן פניך, זה יבהיר להם, ויבהיר לכל השחקנים איך ניתן להקים ממשלה", תקף יו"ר 'הציונות הדתית' והמשיך, "בשעות הקרובות תהיה הצבעה על הוועדה המסדרת - הגיע הזמן שתחליט - אתה עם הימין או עם השמאל".

סמוטריץ׳ קרא לנתניהו: "אני קורא לך, תעשה כל שביכולתך לבנות גשרים ואמון עם חבר הכנסת סער. העם מצפה מאיתנו להתגבר על המשקעים, לעשות ויתורים הדדים ולהצליח להקים ממשלה טובה לעם ישראל".

סמוטריץ׳ חזר שוב ואמר כי לא יסכים לממשלה בהישענות עבאס: "הקמת ממשלה שנשענת ותלויה במי שמזדהים עם אויבי ישראל, מחבקים ומעודדים מחבלים ואינם מקבלים את מדינת ישראל כמדינה יהודית - מסוכנת, וחובה למנוע אותה".

"אין לי ספק שלמרות קולות מבולבלים שנשמעים בשולי מחנה הימין", התייחס לקריאות שלו להסכים לממשלה בהימנעות עבאס והמשיך, "אף אחד מראשי מפלגות הימין לא באמת מעלה בדעתו להקים ממשלה שכזו".

"ראש הממשלה אמר בקולו בצורה ברורה שזה לא יקרה, וכמוהו גם ידידיי נפתלי בנט וגדעון סער. שלושתם אנשים אחראיים ששמים את מדינת ישראל בראש מעייניהם זה ברור לי ואני מציע להוריד את הספין הזה מסדר היום", הוסיף.

"אובייקטיבית, המצב הפוליטי הוא כזה שמאפשר הקמת ממשלת ימין, ממשלה שהרוב המוחלט של אזרחי ישראל חפץ בה ומבקש את הגשמת ערכיה", סיכם.

בימים האחרונים 'הציונות הדתית' העלתה קמפיין נגד ממשלה שתישען על 'רע"מ', ובין היתר הם העלו סרטונים לרשת, קיימו אתמול בליץ׳ ראיונות ונימוקים ותגובות של חברי המפלגה ברשת.

כחלק מהמאמצים להעביר את הלחץ מהם, אתמול דווח ב'וואלה!' כי סמוטריץ׳ נועד לפני שבועיים יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון במטרה לשכנע את האחרון להצטרף לממשלה בראשות נתניהו.

מאז השנים שומרים על קשר נמשך מתחת לראדר, ואף חברת מפלגתו של סמוטריץ', ח"כ אורית סטרוק, שוחחה עם ח"כ זאב אלקין מ'תקווה חדשה'. סטרוק אמרה לוואלה! כי "התרשמותי היא שזה אפשרי".

בצלאל סמוטריץ' גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד