ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ומה דעתו על התקיפה ביפו?

עבאס חושף: "רבנים אומרים לי דברים אחרים מסמוטריץ׳"

בעוד 'הציונות הדתית' ממשיכה להתנגד לממשלה שנשענת עליו, יו"ר 'רע"מ' טוען כי רבנים במגזר אומרים לו דברים אחרים מהדברים שמשמיע סמוטריץ׳: "הרבה אנשים באו איתי במגע" | בנוסף התייחס לתקיפה של ראש ישיבת יפו: "אני מגנה את האלימות"

עבאס חושף: "רבנים אומרים לי דברים אחרים מסמוטריץ׳"
מנסור עבאס צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שטען שראשי 'הציונות הדתית' מסיתים ומעלילים עליו עלילות דם, יו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס חשף הבוקר (שלישי) כי רבנים ואנשים מהמגזר הדתי-לאומי, משוחחים איתו ואף משמיעים טונים אחרים משל סמוטריץ' ואנשיו.

"בציונות הדתית, כזרם ולא כרשימה או כמפלגה, הרבה אנשים באו איתי במגע", טען בראיון ל'103fm' והמשיך, "גם רבנים אומרים לי דברים אחרים ממה שאומר סמוטריץ' ובן גביר, לכן אני לא מכליל בקטע הזה".

"מן הראוי שיתנהל דו שיח בין החברה הערבית לחברה הציונית דתית. סמוטריץ'? כל הגישה היא מוטעית. אם היו אומרים שהם פוסלים את שיתוף הפעולה עם רע"מ זה לגיטימי", הוסיף.

עבאס המשיך להאשים את ראשי 'הציונות הדתית': "אבל לצאת בקמפיין מאורגן? כבר נרצח ראש ממשלה בישראל בגלל הסתה פוליטית".

בנוסף, טען כי לא סגר ''דיל'' עם יאיר לפיד לפני ההצבעה על הרכב הוועדה המסדרת: "לא אמרתי ללפיד איך אנחנו מצביעים. בזמן ההצבעה הוא לא ידע איך אצביע. יכול להיות שהסתובבו שמועות".

"העם קבע שאנחנו לשון המאזניים, ולכן אתמול הצבעתי כדי להישאר לשון המאזניים. הבחירה אתמול לא הייתה בין הגושים, היא הייתה כי אנחנו ממשיכים לדבוק בקו שלנו", אמר עבאס.

יו"ר התנועה האיסלמית התייחס לתקיפה של ראש ישיבת יפו: "גיניתי טרור כל הזמן. גיניתי את ההתקפה על הרב מאלי. אני מגנה כל סוג של אלימות, נגד הרב מאלי ונגד כל אזרח ואדם באשר הוא".

''אנו מקדמים חזון של שלום, ביטחון הדדי, שותפות וסובלנות לכל העמים. מי שיש לו אופציה אמיתית להקים ממשלה ויפנה אלינו - אנחנו נשתף איתו פעולה", סיכם.

מנסור עבאס בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד