י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נפגש עם נתניהו

לאחר הכישלון: סמוטריץ' במתקפה על ריקלין ומגל

סמוטריץ תקף הבוקר את הפניית העורף של בכירי הליכוד ושל אנשים כמו ריקלין ומגל לנתניהו | ריקלין בתגובה: ברי ושמא -ברי עדיף | לאחר יממה סוערת של הפסדים לליכוד ולגוש הימין, נתניהו נפגש עם סמוטריץ

לאחר הכישלון: סמוטריץ' במתקפה על ריקלין ומגל
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier FItoussi/Flash90

לאחר יממה סוערת במסדרונות הכנסת, שעיקרה בתרגיל פוליטי מבריק שביצע יושב ראש רע"מ מנסור עבאס, תעלול שהותיר את הימין המום ולא מוכן. יממה שהסתיימה בהפסד צורב נוסף וכישלון גם בהצבעה בוועדה המסדרת, הופנו כל חיצי האשמה אל בצלאל סמוטריץ', יושב ראש הציונות הדתית. האיש שלדברי רע"מ הוא האשם בהצבעתו המפתיעה.

בצלאל סמוטריץ' מצדו לא נותר חייב, ולאחר פרסום מכתב הרבנים שפורסם אתמול, בו הם מעודדים אותו להמשיך להתעקש על אי ההסתמכות על קולות הערביים, מכתב שנועל אותו במקומו ומקבע את נתניהו במלכוד, תקף הבוקר (שלישי) סמוטריץ' את האשמים במצב מנקודת מבטו.

בחשבון הטוויטר שלו כתב סמוטריץ': "הפניית העורף של בכירי הליכוד ושל אנשים כמו ריקלין ומגל לנתניהו ולערכיו ודרישתם ממנו להפר הבטחת בחירות מפורשת ולסכן את מדינת ישראל בהקמת ממשלה שתישען על תומכי טרור אנטי ציוניים ותהיה נתונה לסחיטתם בכל רגע ורגע היא דבר מדהים".

"נתניהו הוא אחד המנהיגים בעלי הניסיון והראיה הרחבה ביותר שיש, ואם הוא אומר שהקמת ממשלה שתישען על עבאס היא דבר שאסור לעשות הוא יודע מה הוא מדבר. הזוי בעיניי שהם חושבים שהם יותר חכמים ממנו ומנסים לדחוף אותו בכוח למהלכים שהוא מאמין שהם הרסניים ומסוכנים", הוסיף יו"ר הציונות הדתית.

העיתונאי שמעון ריקלין, נשוא הביקורת של סמוטריץ' הגיב וכתב: "בצלאל שמע סיפור. שאלו פעם את צ’רצ’יל החולה בן ה 80 איך הוא מרגיש. אז הוא אמר שבהתחשב באלטרנטיבה - מעולה. אתה צודק בכל החששות. אבל שים לב לאלטרנטיבה: ממשלת בנט שמאל על מלא עם שרים מהמשותפת! מה יקרה למדינה שלנו במהלך הזה? ברי ושמא -ברי עדיף".

בתוך כך דווח כי לאחר יממה דרמטית בכנסת יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' צפוי להיפגש בקרוב עם ראש הממשלה נתניהו בבלפור להמשך הדיונים על הקמת ממשלת ימין.

 

בצלאל סמוטריץ' שמעון ריקלין בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד