י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנגיף כמעט ונעלם

רוב הערים החרדיות עם 0 חולים | מפת התחלואה במגזר החרדי

כמו כל אוכלוסיות המדינה, גם המגזר החרדי מספרי החולים בנגיף הולכים ונעלמים, והערים ממשיכות ומתנקות | ביממה האחרונה התווספו במגזר החרדי 6 חולים שהם 5% מסך התחלואה הכללית

רוב הערים החרדיות עם 0 חולים | מפת התחלואה במגזר החרדי
שגרת קורונה בירושלים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נגיף קורונה בארץ הקודש הולך ונהפך בחסדי שמיים מיום ליום להיסטוריה. ובעוד מדינות רבות ברחבי העולם נלחמות עדיין בנגיף ונאבקות להשיג חיסונים לתושביהן, במדינת ישראל הנגיף כמעט ונמוג, ואתמול אף דווח על חתימת ההסכם מול חברת פייזר לשנים הבאות, כשגם הסכם עם חברת מודרנה על הפרק.

כמדי בוקר גם הבוקר (שלישי) סיכמו במשרד הבריאות את נתוני התחלואה בפילוח לפי ערים ומגזרים. מנתונים אלו עולה, כי כמו שאר המגזרים התחלואה במגזר החרדית הולכת ומצטמקת.

על פי נתוני משרד הבריאות ביממה האחרונה התווספו בערים החרדיות 6 חולים חדשים בלבד, המהווים 5% מסך התחלואה הכללי בארץ. שעמד ביממה האחרונה על 128 חולים חדשים, כשהממוצע השבועי עומד על 147 חולים ביממה.

הערים החרדיות ממשיכות ומתנקות אף הן. בערים אלעד ורכסים, מודיעין עילית ועמנואל נרשמו 0 חולים בשבוע האחרון, וכמובן גם 0 חולים לכל 10 אלף תושבים.

בקריית יערים שחזרה להוביל את הרשימה, התווסף בשבוע האחרון חולה אחד בלבד, המייצר נתון של 2 חולים על כל 10 אלף תושבים.

בביתר עילית התווסף חולה אחד בלבד בשבוע האחרון, ובחישוב ל-10 אלף תושבים הנתון הוא 0. ובבני ברק התווספו בשבוע האחרון 11 חולים חדשים, והחישוב ל-10 אלף תושבים עומד על 1.

בתוך כך, מוקדם יותר הבוקר דווח כי 129 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-837,309, על פי הנתונים, אמש בוצעו 52,588 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 2,206. מספר המונשמים המשיך לרדת ועומד כעת על 111 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 181 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,342.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 0.3%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,356,666 בני אדם. מתוכם, 4,984,467 בני אדם התחסנו במנה השנייה.
קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד