י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כולם נגד כולם

הפצצות בנגמ"ש | הליכוד: "בנט דוהר לממשלת שמאל"

הפלונטר הפוליטי הולך ומתעצם, ונראה כי השחקנים על המגרש עצמו שכחו באיזה צד הם משחקים | הליכוד נגד בנט, סמוטריץ' נגד בכיר הליכוד, גפני נגד סמוטריץ' | שקד מתגוננת: אנחנו רוצים להקים ממשלת ימין אבל גם אמרנו לנתניהו שלא ניתן לגרור את מדינת ישראל לבחירות חמישיות

הפצצות בנגמ"ש | הליכוד: "בנט דוהר לממשלת שמאל"
סמוטריץ וסער משוחחים בכנסת צילום: Marc Israel Sellem/POOL

לאחר יממה דרמטית וסוערת בה הימין נחל הפסד על אופי הוועדה המסדרת, וכישלון חרוץ בהעברת ההצבעה הראשונה בוועדה, החלו הבוקר (שלישי) בליכוד לכוון את האש אל האיש אתו עד נכון לאתמול בערב רצו לכונן ממשלה. ראש מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט.

בליכוד פרסמו מוקדם יותר הודעה בה תקפו את התנהלותו של יו"ר ימינה: "בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת", תקפו בליכוד.

עוד הוסיפו: "מי שרוצה ממשלת ימין לא מצביע נגד הימין עם גוש השמאל בכנסת כפי שבנט עשה אתמול בלילה, ולא מנהל איתו מו״מ על חלוקת תפקידים לניצן הורוביץ, מירב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה.

שותפתו של בנט, חברת הכנסת איילת שקד התייחסה הבוקר בוועידת איגוד התאגידים העירוניים לפלונטר הפוליטי: "אנחנו רוצים להקים ממשלת ימין אבל גם אמרנו לנתניהו שלא ניתן לגרור את מדינת ישראל לבחירות חמישיות".

בתוך כך דווח הבוקר כי סמוטריץ' שותפו לשעבר מאשים בכלל את בכירי הליכוד ועיתונאי הימין המפנים לשיטתו עורף לנתניהו ולהבטחת הבחירות שלו שלא להסתמך על קולות הערבים.

אתמול במהלך ישיבת יהדות התורה בנוכחות ראש הממשלה האשים היו"ר חבר הכנסת משה גפני דווקא את סמוטריץ': "הוא יביא במו ידיו שליברמן יהיה שר אוצר", תוך שהוא טוען כי בעוד "הוא ידאג שבנט ישמור לו על כל הישיבות של הציונות הדתית, החרדים ידפקו".

 

איילת שקד בצלאל סמוטריץ' בנימין נתניהו נפתלי בנט מפלגת הליכוד משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד