ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הפגנות מתחת לבית

רעייתו של אלקין: "הקטנה בטראומה, לא ישנה בלילות"

חבר הכנסת מיקי זוהר התייחס היום אף הוא לנושא ההפגנות מול הבית של אלקין וצייץ "גם אני חוויתי לא מעט הפגנות מול ביתי -המשפחה והילדים מחוץ לתחום. נקודה" | יאיר נתניהו הגיב "תבוא לבלפור או קיסריה פעם במוצש..."

רעייתו של אלקין: "הקטנה בטראומה, לא ישנה בלילות"
זאב אלקין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשבועות האחרונות, עם היוודע תוצאות הבחירות החלו תומכי הימין להפגין מול ביתו של חבר הכנסת והשר לשעבר זאב אלקין, בשכונת פסגת זאב בירושלים. כבר אתמול גינו לפיד וסער את ההפגנות היום (שלישי) התראיינה אישתו של אלקין, לאריה גולן ברשת ב' והתייחסה להפגנות מתחת לביתה: "חלק מהמפגינים זוהו כחברי 'לה פמיליה', הדברים מופנים גם כלפיי וכלפי ילדיי, והם מזעזעים. בהפגנה בשבוע שעבר קראו לעבר הילדה בת ה-5 שאבא שלה פושע ומאז היא בטראומה. אתמול היא התאבנה ובהתה בחלל".

עוד הוסיפה: "מפגין שניסה להגן עליי ממפגין שתוקף אותי באופן אישי, חטף אגרוף בפרצוף. זו לא הפגנה, זו בריונות וזה חייב להיפסק".‏

מוקדם יותר בראיון ל'קול ברמה' אמרה: "זו בריונות, טרור. לצעוק עליי גויה מתועבת או בוגדת, מה? ילדיי שילמו מחיר. הקטנה בטראומה, לא ישנה בלילות והיא חששה שאבא עשה רע".

כאמור, אתמול נחלץ לפיד לעזרת משפחת אלקין וגינה את ההפגנות המתקיימות בסמוך לביתם, וחטף מהגולשים שעמדו על צביעותו כי אינו מגנה את ההפגנות בבלפור.

חבר הכנסת מיקי זוהר התייחס היום אף הוא לנושא ההפגנות וצייץ: "גם אני חוויתי לא מעט הפגנות מול ביתי, ויש לי מכך מסקנה אחת ברורה: המשפחה והילדים מחוץ לתחום. נקודה".

בנו של ראש הממשלה יאיר הגיב לזוהר: "תבוא לבלפור או קיסריה פעם במוצש.... הקללות הגסות והאיחולים למוות, שהם צורחים במגפון כלפי וכלפי אמא שלי לא היו מביישות אוהדי כדורגל חוליגנים בריטים אחרי 40 בקבוקי בירה... ממש מוצארט אצל השמאל..."

הפגנות זאב אלקין מיקי זוהר יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד