י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מסדרון ירוק ואיראן

שר החוץ גבי אשכנזי נפגש עם שר הקבינט הבריטי

שר החוץ גבי אשכנזי בפגישתו עם השר הבריטי מייקל גוב: "איראן מערערת את היציבות במזרח התיכון כולו ועל הקהילה הבינ"ל לפעול על מנת שלא לאפשר לאיראן להגיע ליכולות גרעיניות. לא היום ולא בעתיד"

שר החוץ גבי אשכנזי נפגש עם שר הקבינט הבריטי
אשכנזי בפגישתו עם השר הבריטי צילום: משרד החוץ

שר החוץ גבי אשכנזי נפגש היום (שלישי) במשרד החוץ בירושלים עם שר הקבינט הבריטי מייקל גוב שהגיע לביקור עבודה קצר בישראל. השר גוב אחראי על התיאום הממשלתי בטיפול במגפת הקורונה בבריטניה.

במהלך הפגישה דנו השרים בשיתופי פעולה בין בריטניה לישראל בתחום המאבק בקורונה ובאפשרות לייצר מסדרון ירוק בין המדינות לאור ההתקדמות הרבה בישראל ובבריטניה במבצע החיסונים.

כמו כן, השרים דנו בנושאים בילטראליים ואזוריים ובראשם הפעילות האיראנית. שר החוץ אשכנזי ביקש מהשר גוב להעביר את הערכת ישראל לדבריו של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, על התנגדותו החד משמעית להחלטת ה-ICC לפתוח בחקירה נגד ישראל.

שר החוץ אשכנזי: "המאבק במגפת הקורונה הוא אתגר שאיתו מתמודד העולם כולו. לאחר ההתמודדות עם האתגר הרפואי, יש למצוא דרכים להחזיר את הכלכלה במסלולה במהירות האפשרית. אנחנו נקדם, ביחד עם בריטניה, הכרה הדדית בחיסונים על מנת לאפשר לתיירים ואנשי עסקים משתי המדינות לחזור בצורה בטוחה לשגרה"

בריטניה איראן גבי אשכנזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד