י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סיעה מפולגת

ליצמן על פגישת לפיד-גפני: "לא מחייב את אגו"י"

יממה לפני פגישתו של יו"ר יהדות התורה משה גפני עם יו"ר יש עתיד לפיד, מבהיר השר ליצמן כי כל סיכום שיגיע בין השניים לא יחייב את אגודת ישראל. "לא נשב עם לפיד ולא עם ליברמן בשום צורה"

ליצמן על פגישת לפיד-גפני: "לא מחייב את אגו"י"
גפני וליצמן בבית הנשיא צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מחר צפוי יו"ר יהדות התורה לפגוש באופן רשמי את י"ר יש עתיד יאיר לפיד לפגישה פוליטית, ראשונה מזה כחמש שנים, אך מסתבר כי שותפו של גפני להנהגת יהדות התורה פחות מתרשם מהמפגש המסקרן.

השר יעקב ליצמן, מי שמסרב לומר שלום ליאיר לפיד ומחרים אותו מאז שכיהן כשר אוצר, מעביר ביקורת על גפני שנפגש עם לפיד ומבהיר עוד בטרם הפגישה כי כל סיכום שיתקבל לא מחייב את אגודת ישראל.

"גפני הוא יו"ר הרשימה וזכותו לפגוש כל אחד", אמר ליצמן בכנס באילת, "אך זה לא מחייב אותי ואת אגו"י", הדגיש ליצמן והוסיף כי "אצלנו המועצת מחליטה ולא נשב עם לפיד ולא עם ליברמן בשום צורה וגם גפני יודע זאת כי גם הוא הודיע שנלך רק עם נתניהו כולל לאופוזיציה".

ליצמן הוסיף והעריך גם היום, שבועיים קודם שהמנדט יעבור חזרה לנשיא וטרם ברור אם יעבור לגוש השינוי, כי ישראל ככל הנראה בדרך לבחירות חמישיות, זאת בהמשך להערכה שלו כבר ערב הבחירות כי לא תהיה הכרעה. "לדעתי נלך לבחירות חמישיות", אמר ליצמן.

עוד אמר השר ליצמן: "אנו לא מתביישים לומר שיש לנו הכרת הטוב לנתניהו. נלך איתו עד הסוף כולל לאופוזיציה. לא שכחנו מה לפיד עשה לנו ולא נשב עם מי שרוצה לזרוק אותנו למזבלה".

משה גפני יאיר לפיד יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד