י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היה בדרך לביתו

אסון: תלמיד ישיבה נהרג, 3 ימים אחרי יום הולדתו

ההרוג בתאונה בכביש 40 על יד פתח-תקווה, הוא תלמיד בישיבת 'אמ"ית' שבעיר, שחצה את הכביש ורכב שנסע פגע בו קשות - וכוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו | אימו סיפרה: "בשבת שעברה חגגנו לו יום הולדת"

אסון: תלמיד ישיבה נהרג, 3 ימים אחרי יום הולדתו
אוראל מאוגמי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

אחד מחמשת ההרוגים בתאונות דרכים ביממה האחרונה, הוא אוראל מאוגמי שנהרג אתמול (שני) בלילה לאחר שחצה את הכביש ורכב פגע בו.

אוראל, תלמיד ישיבת עמי"ת בפתח תקווה, חצה את כביש 40 בצומת שעריה לאורך, אך בדרכו אל העבר השני של הכביש, רכב פגע בו ופצע אותו קשות. כאשר הגיעו כוחות ההצלה למקום, הם נאלצו לקבוע את מותו.

"אני לא יודעת בדיוק מה קרה כי המשטרה לא נותנת לי פרטים", סיפרה אימו של אוראל ל'ynet' והמשיכה, "הוא היה בדרך חזרה הביתה. הוא חצה את כביש 40, בסביבות 22:00 בלילה, ואז באו ואמרו לי 'הבן שלך נהרג' וזהו".

האם שיתפה כי בנה נולד לאחר שנים של ציפייה, ורק לפני כמה ימים חגגו לו 17. "הוא ילד טוב, פעיל, אחראי, חברותי מאוד. היו לו המון חברים. מדריך בבני עקיבא, משחק טניס, התחיל ללמוד נהיגה. הוא היה כבר בצו ראשון. היו לו המון חברים", סיפרה האם על בנה.

בנוסף, האם הזהירה: "הכביש הזה מאוד מסוכן והרבה ילדים חוצים אותו, בכל יום שהם עוברים צריך להתפלל שלא יקרה כלום. הרמזורים קצרים, הנהגים נוסעים במהירות, הרבה תאונות קרו שם. צריך לסדר את זה ולהציל את הילדים פה".

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמי"ת כפר גנים בה למד הנער, אמר: "הישיבה כולה הוכתה בהלם מהאסון הכבד. אוראל, תלמיד כיתה י"א, היה נער עדין וטוב לב, אשר היה נכון לסייע בכל עת. הוא היה בעל מידות טובות ועין טובה ועל כן כה אהוב על חבריו".

"האסון כבד וכולנו מחבקים את הוריו ומבקשים לחזקם. המחנכים בכיתות יא הקדישו את לימודי התורה היום לזכרו הטוב של אוראל", הוסיף.

פתח תקווה תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד