י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מַיִם קָרִים עַל נֶפֶשׁ עֲיֵפָה

"אשריך ואשרי כולנו" • עשרות רבנים במכתב חיזוק לראש הממשלה

על רקע הסיכויים הפוחתים שירכיב את הקואליציה הבאה, ראש הממשלה נתניהו מקבל מכתב חיזוק מעשרות רבנים, שבו הם מודים לו על התמודדות עם הקורונה: "מה שלא הצליחה אף מדינה בעולם, הצליחה מדינתנו בהנהגתך" | בנוסף קראו לסער ובנט: "התגברו על המחלוקות"

"אשריך ואשרי כולנו" • עשרות רבנים במכתב חיזוק לראש הממשלה
בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעוד הבחירות הישירות עדיין על השולחן, עשרות רבנים מהציונות הדתית שיגרו היום (שלישי) מכתב חיזוק לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו הם חיזקו אותו והודו לו על הטיפול במשבר הקורונה.

"אשריך ואשרי כולנו, שלעומת פסח דאשתקד", פתחו הרבנים והמשיכו, "בו היינו אפופים בצער עקב פרוץ המגיפה שהחשיכה את עינינו ועיני כל יושבי תבל, זכינו השנה בהנהגתך לחג שמח לכל עמנו, והננו רואים אור בקצה המנהרה".

בנוסף, הם התייחסו לראשי הימין בכלל, וסער ובנט בפרט: "קוראים לכם להתגבר על מחלוקות ומשקעי העבר, ולהצטרף לממשלת ימין יציבה וחזקה, לחיזוק הצביון היהודי של המדינה, ולחיזוק ההתיישבות בה. אנא אל תצטרפו לממשלה אחרת, עם מפלגות שדוגלות בהיפך מכל זה", הוסיפו הרבנים במכתב, כאשר הם רומזים לראשי 'תקווה חדשה' ו'ימינה'.

הרבנים המשיכו להודות לנתניהו: "על שהיית שלוחו של ריבונו של עולם, יחד עם כל העושים במלאכת הקדש הזו, להילחם במגיפה בחכמה ובגבורה", וכן על מאמציו להביא חיסונים לעם ישראל כולו.

"ההצלחה הזו מהווה דוגמה לעמי העולם בדאגה לרווחתם ושלומם של אזרחי ישראל, בערבות הדדית מופלאה המיוחדת לטבעם של ישראל. מה שלא הצליחה אף מדינה בעולם, הצליחה מדינתנו בהנהגתך", הוסיפו.

"ד' יברך אותך על כל מה שעשית במסירות נפש בעד עם ישראל בעבר ובהווה, ויזכה אותך ואותנו להצליח במהרה להרכיב ממשלה יציבה", סיכמו.

בין הרבנים החתומים על המכתב: הרב יהושע רוזן, הרב דב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב צבי ישראל טאו, הרב אליעזר ולדמן, הרב גדעון פרל, הרב שלמה אבינר, הרב דוד חי הכהן והרב יצחק בן שחר.

עוד רבנים שחתמו: הרב יגאל קמינצקי, הרב ברוך וידר, הרב יהודה בן ישי, הרב יוסף זיני, הרב יהושע מרדכי שמידט, הרב מנחם בורשטיין, הרב משה הגר, הרב ערן טמיר, הרב ציון טוויל, הרב רחמים נסימי, ועוד.

מכתב חיזוק בנימין נתניהו הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד