י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תכינו את הכתפיים

נתניהו: זהו התאריך למנת החיסון השלישית

לאחר סאגה ארוכה והתנגדות של יושב ראש כחול לבן בני גנץ אושר בימים האחרונים החוזה מול חברת פייזר, היום בהצהרה לתקשורת הבהיר נתניהו כי החיסון צפוי להיות מאושר בקרוב עבור ילדים, וגם מתי תינתן מנת החיסון השלישית

נתניהו: זהו התאריך למנת החיסון השלישית
אילוסטרציה צילום: unsplash

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר היום (שלישי) הצהרה לתקשורת בתום דיון בנושא החיסונים והיערכות להמשך המאבק בקורונה והתייחס גם לסוגיית החיסון השלישי.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "אני מגיע לכאן מדיון עם שר הבריאות ואנשי מערכת הבריאות, לאחר שסיכמתי עם ראשי פייזר ומודרנה על אספקה נוספת של 16 מיליון חיסונים נוספים לאזרחי ישראל. אנחנו נערכים למבצע חיסונים נוסף בעוד כשישה חודשים, אז תכינו את הכתפיים וגם את הילדים משום שלהערכתנו עד אז יהיו חיסונים מאושרים לילדים".

"תמיד יכולה להיות הפתעה על ידי ווריאנט חדש, ההודי או אחר. היציאה מהקורונה עד היום וההימנעות שלנו מהקורונה בהמשך היא מובטחת כל עוד אין הפתעה כזאת" הסביר נתניהו.

לסיום אמר: "אחת הדרכים למנוע את ההפתעות האלה היא לחזור ולהדק את המעטפת החיצונית שלנו. על זה קיימנו היום דיון די ממושך, על האפשרויות השונות שדיבר עליהן שר הבריאות שאנחנו דנים בהן ביחס גם ליחסי החוץ שלנו עם כמה וכמה מדינות. הגישה שלי ושל מערכת הבריאות היא שצריך להדק, כי אנחנו נמצאים במציאות שהיא עדיין לא ברורה לחלוטין".

חיסון לקורונה חברת פייזר ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד