י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ויכוח על מסכה

נהג אוטובוס ערבי תקף נוסע חרדי "אני אחתוך אותך" • צפו

בקו 15 בבית שמש בו נהג ערבי של חברת 'סופרבוס' תקף נוסע חרדי. עדי ראיה סיפרו כי התפתח בינם ויכוח בנושא חבישת המסכה. הויכוח גלש לאלימות ואיומים "אני אחתוך אותך" צעק הנהג על הנוסע המותקף | החברה בודקת את נסיבות המקרה, הוגש תלונות במשטרה

נהג אוטובוס ערבי תקף נוסע חרדי "אני אחתוך אותך" • צפו
נהג אוטובוס. אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שבימים האחרונים, לאחר שנת הסתה נוראית והתרת דם בני המגזר החרדית, אנו עדי ל'טרור הטיקטוק' בו מתעדים עצמם ערביי ישראל תוך שהם משפילים ותוקפים חרדים. הערב הותקף בחור חרדי באוטובוס בבית שמש על ידי נהג האוטובוס עצמו. ערבי, למקרה שתהיתם.

היום (שלישי) אחר הצהריים בקו 15 בבית שמש בו נהג ערבי של חברת 'סופרבוס' תקף נוסע חרדי. עדי ראיה סיפרו כי התפתח בינם ויכוח בנושא חבישת המסכה. הויכוח גלש לאלימות ואיומים "אני אחתוך אותך" צעק הנהג על הנוסע המותקף.

בארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית אמרו לאחר האירוע החמור כי: "חייבים לעצור את האלימות בתחבורה הציבורית באופן מיידי ומקצועי. מערכת היחסים בין הנהג והנוסעים חייבת להיות מקצועית ומוגדרת באופן ברור לכל הצדדים. כל מקרה של אלימות פוגע פגיעה אנושה בכלל הציבור".

עוד הוסיפו ודרשו את הפסקת האלימות את האלימות: "יש לפעול במהירות ובנחישות נגד כל אירוע שכזה לפני שנמצא את עצמנו במעגל דמים מסוכן".

ממשטרת ישראל נאמר בתגובה: "אחר הצהריים התקבל דיווח במשטרה אודות חשד לתקיפה בין נוסע אוטובוס בבית שמש לפקח, ככל הנראה על רקע עטיית מסיכה באוטובוס".

"שוטרים שהגיעו למקום תחקרו את הצדדים ולאחר שהיו מעוניינים להתלונן האחד כנגד השני, הם הופנו לשם כך אל תחנת המשטרה" סיכמו במשטרה את האירוע.

בתגובה ל'כאן 11' אמרו בחברה כי החלו בבירור נסיבות המקרה.

 

בית שמש סופרבוס נהג אוטובוס ערבי תקיפת חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד