י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"פשוט שערוריה"

אבנים הושלכו לבית הרב - התיק נסגר תוך שעות

ברקע העימותים שהולכים ומתרבים בירושלים, הערב פורסם כי אבנים הושלכו על ביתו של הרב דב ליאור, מבכירי רבני הציונות הדתית, והמשטרה סגרה את התיק פחות מיממה לאחר שהגיש תלונה | המשטרה נימקה במכתב: "לא נמצאו חשודים"

אבנים הושלכו לבית הרב - התיק נסגר תוך שעות
נערים ערבים מיידים אבנים צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

לאחר תקיפת ראש ישיבת יפו, הרב אליהו מאלי, נחשף אירוע נוסף, כאשר הערב (שלישי) דווח כי ערבים השליכו אבנים לעבר ביתו של אחד מבכירי רבני הציונות הדתית.

על פי הדיווח של כתבת השטחים, כרמל דנגור ב'כאן 11', רבה לשעבר של קרית-ארבע הרב דב ליאור, ספג אבנים על ביתו פעמיים, ובעקבות כך הלך להגיש תלונה במשטרת ירושלים, העיר שבה הוא מתגורר.

אלא שכעבור 19 שעות בלבד, פחות מיממה, הרב מקבל הודעה מהמשטרה ולפיה התיק נגדו נסגר: "התקבלה החלטה לסגור את התיק, מהעילה: טרם הותרו חשוד או חשודים בביצוע העבירה ולפיכך הוחלט לסגור את התיק", נכתב.

ההודעה על סגירת התיק. באדיבות כרמל דנגור, כאן חדשות.

חבר הכנסת איתמר בן-גביר, שהרב ליאור משמש לו כרבו הרוחני, צייץ בטוויטר: ‏"הבית של הגאון הרב דוב ליאור מותקף באבנים יום אחרי יום. תוך 19 שעות מקבל הרב תשובה שתיק החקירה נסגר מכיוון שלא אותרו חשודים. פשוט שערוריה!".

המשטרה מסרה בתגובה לפרסום: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו פעולות חקירה, לרבות בדיקת מצלמות. לאחר מיצוי כלל הפעולות הנדרשות, לא אותרו חשודים במעשה והתיק נסגר. ככל שיתקבלו במשטרה פרטים נוספים שיכולים להביא להתפתחות בחקירה, הרי שאלו ייבדקו כמקובל".

סגירת תיק הרב דב ליאור יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד