י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נתניהו זיהה מראש

דיווח: יועצו של בנט - דוחף אותו לממשלה עם לפיד

בזמן שאופצית הבחירות הישירות עדיין על הפרק, הבוקר דווח כי יועצו הקרוב של יו"ר 'ימינה' שלום שלמה, שהיה בעברו היועץ של יו"ר 'יש עתיד', משרת את האינטרסים של האחרון, ומקדם אותו לממשלת "גוש השינוי" | לכן, נתניהו סירב ששלמה שישתתף במו"מ עם בנט

דיווח: יועצו של בנט - דוחף אותו לממשלה עם לפיד
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד גוש נתניהו מתקשה להעמיד קאוליציה, גוש השינוי מנסה להרכיב אחת משלו, והבוקר (רביעי) דווח כי יש מי שדוחף את יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט לממשלה הזו.

על פי הדיווח, שפורסם ב'ישראל היום', מי שמקדם את בנט לממשלה עם גוש המרכז-שמאל, הוא לא אחר מיועצו הקרוב שלום שלמה. האחרון היה יועצו בעבר של נתניהו, ומאז עבד עם כמה ראשי מפלגות שונות, ביניהם גם בנט כאמור.

אלא שאחד מראשי המפלגות הוא יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, שאמר על שלמה: "אדם המבריק ביותר במערכת הפוליטית". על פי הפרסום, שלמה מקדם מאחורי הקלעים את האינטרסים של לפיד עצמו, בזמן שהוא באופן רשמי יועצו של יו"ר 'ימינה'.

שלמה מקדם את בנט לממשלה עם גוש השינוי, ומרחיק אותו מהתקרבות לנתניהו. לכן, ראש הממשלה התנגד ששלמה ישתתף במו"מ שהיה לו עם בנט.

בתוך כך, הבוקר דווח גם ב'ידיעות אחרונות' כי ב'ימינה' הופתעו מעוצמת ההתקפות על בנט מצד נתניהו, כאשר נותרו לאחרון פחות משבועיים להרכיב הממשלה.

"נתניהו לא פועל להקמת ממשלת ימין ‑ אלא פועל למנוע הקמת ממשלה אחרת שאינה בראשות נתניהו. נתניהו רוצה עכשיו בחירות חמישיות", צוטטו הגורמים.

יאיר לפיד ביבי נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד