י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
על מה שוחחו?

תחת מעטה חשאיות: ראש המוסד נפגש עם איילת שקד

בעוד המשבר הפוליטי מסרב להיפתר ובחירות חמישיות נראות באופק, הבוקר פורסם כי ראש המוסד יוסי כהן, נועד עם בכירת 'ימינה' שבוע לפני הבחירות - שם שוחחו על נושאים ביטחוניים ומשפטיים | השנים סירבו להתייחס לתוכן הפגישה שהודלפה

תחת מעטה חשאיות: ראש המוסד נפגש עם איילת שקד
ראש המוסד, יוסי כהן צילום: פלאש 90

על רקע יחסו הטוב עם ראש הממשלה, הבוקר (רביעי) דווח כי ראש המוסד יוסי כהן נפגש עם בכירת 'ימינה' ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד.

על פי הפרסום ב"וואלה', השנים נפגשו לפני כחודש במשרדים של המוסד. גורמים שעודכנו בפרטיה טוענים כי היא לא עסקה בסוגיות פוליטיות אלא בנושאים ביטחוניים-משפטיים. השנים סירבו להתייחס.

כזכור, יוסי כהן אמור לסיים את כהונתו בעוד כחודש וחצי, לאחר תקופה של 6 וחצי בתפקיד. בעבר פורסמו כמה דיווחים על כוונותיו של כהן, שנחשב מקורב מאוד לנתניהו והוביל את המדיניות נגד איראן, כמי ששוקל להצטרף לפוליטיקה לאחר תקופת הצינון.

שמו של ראש המוסד עלה לפני כחודש, לאחר שנתניהו אמר בראיון לפני הבחירות כי הוא שוקל למנות אותו לשר בממשלתו. כהן אמר בתגובה כי "אין קשר פוליטי בין ראש המוסד לראש הממשלה".

שקד כיהנה בקבינט הביטחוני-מדיני לפני כשנתיים כשרת המשפטים, ואף בכנסת הקודמת היא הייתה חברה בוועדת חוץ וביטחון, שחבריה מקבלים תדרוכים תקופתיים מראש המוסד מעת לעת.

יוסי כהן אילת שקד פגישה חשאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד