ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מלחמת עולם בימינה"

ההקלטה חושפת: איילת שקד נאבקת להיכנס לליכוד

ככל שעוברים הימים נחשפים אחורי הקלעים שלפני ההצבעה על הרכב הוועדה המסדרת, וח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' טען בהקלטה לפעילי המפלגה, כי שקד עושה הכל כדי ללכת ל'ליכוד': "עשתה מה שהיא רגילה לעשות" | בנוסף התייחס לרגעים שלפני ההצבעה: "הייתה מלחמת עולם קטנה ב'ימינה'"

ההקלטה חושפת: איילת שקד נאבקת להיכנס לליכוד
ח"כ אלי אבידר צילום: דוברות הכנסת

בעוד גוש השינוי במגעים להרכבת ממשלה, היום (רביעי) פורסמה הקלטה של חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', שבה הוא נשמע מתייחס לשעות שלפני ההצעה על הרכב הוועדה המסדרת, שעלתה להצבעה המליאה ביום שני האחרון.

"מה שקרה בשעות האחרונות, היה סוג של מלחמת עולם קטנה בתוך סיעת 'ימינה'", טען אבידר והמשיך, "בעוד שבנט רצה להצביע איתנו (עם גוש השינוי - י.כ) כי חשב שזה לא נכון לעשות את אפקטור ולעוות את התוצאות. איילת שקד עשתה מה שהיא רגילה לעשות, והיא ניסתה להגיע לסיכומים מאחורי הגב עם 'הליכוד'", אמר חבר הכנסת מ'ישראל ביתנו'.

באדיבות ערוץ 20

אבידר הסביר את מאחורי הקלעים: "ברגע האחרון לפני ההצבעה הליכוד החליט, באמצעות איילת שקד, לתת להם חבר נוסף בוועדה על חשבון המכסה שלו, מה שגרם לימינה להצביע עם הליכוד".

אבידר התייחס גם למפלגה האיסלאמית: "מה שקרה זה שמפלגת 'רע"מ' החליטה שהיא לא נדרסת על ידי 'הליכוד'. גם מבזים כבר שבועות, קוראים להם תומכי טרור, וגם 'הליכוד' מתייחס עליהם כמובן מעליו. והם החליטו להצביע איתנו".

"ואז גם בנט הלך להצביע עם 'הליכוד' והוא גם הפסיד. ההצבעה הזו הייתה חשובה מאוד. זה לא סוף פסוק אבל זה עוד ניצחון אחד בדרך", הוסיף.

"אני מקווה שבימינה סוף סוף יפסיקו להקשיב לעצות הלא מוצלחות והלא מלומדות של איילת שקד, שעושה את הכול כדי לחזור לליכוד", חשף אבידר.

אלי אבידר איילת שקד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד