י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מנה את סדר העדיפויות

נפתלי בנט במתקפה: נתניהו מעדיף בחירות - לזה אני לא אסכים

בעקבות הסיכויים הקלושים של נתניהו להרכיב ממשלה, יו"ר 'ימינה' אמר הערב כי הוא יפעל להקים ממשלת אחדות לאומית: "מוכן לשלם מחירים אישיים כבדים" | בנוסף תקף את ראש הממשלה וטען: "הוא חושש ללחוץ על מי שטיפס על עצים גבוהים - חותר לבחירות חמישיות"

נפתלי בנט במתקפה: נתניהו מעדיף בחירות - לזה אני לא אסכים
נפתלי בנט צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בעוד ב'ליכוד' מנסים לקדם גם היום בחירות ישירות, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הצהיר הערב (רביעי) כי הוא מוכן לפעול להקמת ממשלה יחד עם גוש השינוי, זאת בעקבות כישלונו של נתניהו.

"העדיפות ראשונה – להקים ממשלת ימין. להקים ממשלת ימין. נתניהו, יש לך אותנו, לך תקים ממשלה", קרא בנט והמשיך, "אם בליכוד ייכשלו במשימה, אז בעדיפות שנייה, אני אפעל להקים ממשלת אחדות לאומית".

אך יחד עם זאת סייג: "בתנאי שהיא תהיה ממשלה טובה, יציבה ומתפקדת, ובתנאי שאוכל לשמור על הערכים, העקרונות והשקפת העולם הלאומית שלי. אני עוד לא יודע לומר שזה אפשרי, אבל אני מבטיח לנסות בכל כוחי".

"בעוד שהעם רוצה ממשלה, נתניהו מעדיף בחירות. אמרתי ואני חוזר ואומר - לזה אני לא אסכים. ההתקפות של הליכוד היו צפויות והן לא עושות עלי רושם. נדמה לי שגם הציבור הימני מאס בסגנון הזה", הוסיף.

אך למרות הצהרות, בנט עדיין מודע כי יש סיכוי לבחירות: "רק אם שתי האפשרויות הללו, ממשלת ימין אן ממשלת אחדות לאומית, לא יתאפשרו, רק אז בלית ברירה ניאלץ ללכת לבחירות במתכונת כזו או אחרת".

"אני מבטיח להמשיך לפעול בכל כוחי על מנת להקים ממשלה, ומוכן לשלם מחירים אישיים כבדים ומתקפות מכל הצדדים, אני שמח לקבל את זה כדי להחזיר את מדינת ישראל ליציבות ולתפקוד".

יו"ר 'ימינה' התייחס להרכבת הממשלה בגוש נתניהו: "לפני שבועיים קיבל מר נתניהו מנשיא המדינה את המנדט להקים ממשלה. אמרתי מיד לנתניהו שיש לו את האצבעות של סיעת ימינה, כדי להקים ממשלת ימין".

"לצערי, למרות שעות ארוכות וימים ארוכים של השקעה מצידנו, נוכחתי שבעוד אנחנו מנסים להפוך כל אבן כדי להקים ממשלה, נתניהו מתחמק ותוקף אותנו ללא הרף", הוסיף.

"הוא חושש ללחוץ על מי שטיפס על עצים גבוהים", טען בנט והמשיך, "לא מוכן להציע פשרות לסער, וחותר רק לדבר אחד - עוד בחירות, חמישיות במספר, הפעם בעטיפה של בחירות ישירות".

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד