י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתכוננים לעזיבת נתניהו

קרבות הירושה: הסקר שקיבלו אלפי מתפקדי הליכוד

הכישלון בהרכבת ממשלה בגוש הימין: בכירים במפלגת השלטון נערכים ליום עזיבתו של נתניהו, ואף סקר מיוחד נשלח אל אלפי מתפקדי המפלגה - ובו נשאל: במי היית תומך ביום שאחרי נתניהו?

קרבות הירושה: הסקר שקיבלו אלפי מתפקדי הליכוד
נתניהו נואם בכנס הליכוד צילום: גילי יערי, פלאש 90

בעוד ראש הממשלה נתניהו מנסה לקדם את הבחירות ישירות, סקר נשלח אתמול (רביעי) לאלפי מתפקדי 'ליכוד', שאלה אשר מתייחסת ליום שבו נתניהו עוזב.

על פי הסקר, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בשאלה נשאלו חברי המפלגה: "במידה וראש הממשלה בנימין נתניהו יחליט מיוזמתו לעזוב את התפקיד, וההחלטה על מחליפו תגיע למרכז 'הליכוד', מי מבין המועמדים הבאים יקבל את תמיכתך?", נשאל בשאלה.

לאחר השאלה, על הנשאלים לבחור בין: ישראל כץ, יולי אדלשטיין, ניר ברקת, אבי דיכטר, יריב לוין, מירי רגב, אמיר אוחנה או לשלוח עוד לא החלטתי.

מוקדם יותר השבוע, נחשף ב'כאן 11' כי השר ישראל כץ, שממוקם ראשון בין הנשאלים בסקר, אמר בשיחות סגורות כי במידה ונתניהו לא יצליח להרכיב קואליציה, הוא צריך להיות הבא בתור ולקבל את המנדט.

"אם נתניהו לא ירכיב ממשלה - אני זה שאמור להוביל את 'הליכוד'", צוטט כץ, וזה למרות שכמה ימים לפני כן פורסם כי יועצו הקרוב של כץ הציע את הראיון, אך שר האוצר איים לפטר אותו.

 

 

הליכוד ביבי נתניהו סקר ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד