י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא נסלח לכם"

קריאה במגזר: "נפתלי ואיילת, אל תסכנו אותנו"

לאחר הצהרתו  של יו"ר 'ימינה' כי הוא מוכן לפעול להקמת ממשלה עם גוש השינוי, יו"ר איגוד רבני הקהילות קורא לו ולשותפתו איילת שקד: "אל תתנו יד להקמת ממשלה אנטי-ציונית" | בנוסף איים אם אכן ילכו לממשלה זו: "אנחנו לא נסלח לכם"

קריאה במגזר: "נפתלי ואיילת, אל תסכנו אותנו"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד הם מפנימים כי לא יצליחו להרכיב קואליציה, אנשי גוש נתניהו עסוקים בלמנוע הקמת מממשלה בצד השני של המפה הפוליטית, וגם בחלקים נרחבים בציונות הדתית עוסקים במלאכה.

הבוקר (חמישי) פורסם מאמר בעיתון הדתי-לאומי, 'בשבע', הקורא לראשי 'ימינה' לא ללכת עם גוש השינוי, תחת הכותרת: "נפתלי ואיילת, אל תסכנו אותנו בממשלת שמאל", שהכותב הוא הרב עמיחי אליהו, יו"ר איגוד רבני הקהילות.

בכותרת המשנה כתב הרב עמיחי: "ממשלה שתקום עם זנדברג, מיכאלי, גולן והורביץ תפגע אנושות בזהותה היהודית של מדינת ישראל וביטחונה. חבריי בימינה, אם אינכם רוצים לאבד את עולמכם הפוליטי - אל תתנו יד להקמת ממשלה אנטי-ציונית", נכתב.

"בימים האחרונים פונים אליי ידידים רבים ושואלים מה אנחנו רוצים בעצם מנפתלי בנט ומאיילת שקד", נפתח המאמר ונמשך, "שלא שוללים הקמת ממשלה עם השמאל הקיצוני. מה גרוע כל כך בממשלה כזאת שמצדיק הליכה לבחירות בפעם החמישית והמשך הכאוס הפוליטי".

הכותב מבהיר: "חשוב להבין קודם כול שאין לנו בעיה עם אנשי שמאל, הם חלק מעם ישראל ואנחנו מכבדים את כולם כחלק מהפסיפס הרחב של עם ישראל. אבל הפעם לא מדובר באנשי שמאל ציוני אלא בקצוות הכי רדיקליים של השמאל האנטי־ציוני".

"יאיר גולן, מרב מיכאלי וניצן הורוביץ הם הקולות שמייצגים היום את השמאל, לצד דמויות בעייתיות אף יותר כמו איבתיסאם מרעאנה ולהבדיל גלעד קריב, שכיהן עד לכניסתו לכנסת כיו"ר התנועה הרפורמית בישראל", הוסיף.

"לאור זאת התשובה פשוטה: מה שממשלת שמאל תהרוס בשבועיים יהיה קשה למחנה הלאומי לתקן במשך שנים רבות", טען והמשיך, "אני פונה לחברינו היקרים נפתלי, איילת, מתן וניר: אנחנו לא נסלח לכם אם חלילה תביאו עלינו ממשלת שמאל קיצונית".

הכותב מוסיף: "אתם כועסים על נתניהו? גם מנחם בגין כעס על מי שנתן את הפקודה לבצע ירי על אנשיו באלטלנה. אבל הוא לא הטביע את מדינת ישראל יחד איתו בגלל כעסים אישיים מוצדקים".

"אני פונה אליכם כי יש לי אמונה בכם. אני יודע שהלב שלכם יכול להיות במקום הנכון. אל תעשו את הטעות הזאת שתקבור אתכם לדיראון עולם עם אריאל שרון, אהוד אולמרט ודומיהם, שהיו פעם נסיכים ואחרי סבב קצר של פרגון תקשורתי איבדו את עולמם", סיכם.

נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד