י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנטישה החלה?

מועמד 'ימינה' עשה לייק לציוץ נגד ממשלה עם מרצ

בעוד יו"ר מפלגתו הצהיר אתמול כי הוא מוכן לוויתורים כואבים כדי להרכיב ממשלה, מועמד 'ימינה' שי מימון סימן לייק לציוץ שבו כתוב כי אם המפלגה תלך עם 'מרצ' והערבים "אף אחד לא יצביע לה יותר" | בנוסף, צייץ בעצמו נגד יאיר גולן

מועמד 'ימינה' עשה לייק לציוץ נגד ממשלה עם מרצ
כפתור הלייק צילום: מתוך הרשת

לאחר שנתניהו עצמו הודה כי אין לו כרגע אפשרות להרכיב ממשלה, ב'ימינה' מתכוונים ללכת על האופציה של ממשלת אחדות יחד עם גוש השינוי, כך נאם יו"ר המפלגה נפתלי בנט אתמול.

אלא שנראה שלא הכול ורוד במפלגתו של בנט. לאחר שפורסמה ההקלטה של בכיר 'ישראל ביתנו' על כך שאיילת שקד רוצה להצטרף ל'ליכוד', מועמד מקום 10 ב'ימינה', שי מימון, הציף אף-הוא את חילוקי הדעות במפלגה כשעשה לייק לציוץ אשר טען כי תומכי 'ימינה' לא יצביעו למפלגה, אם ילכו עם השמאל הקיצוני.

"‏‎ממה שאני רואה כמעט כל מצביע ימינה מצהיר שאם תקום ממשלה עם מרצ או ערבים הוא לא יצביע יותר לבנט", נכתב בציוץ שאותו 'אהב' שי מימון.

בנוסף, אתמול מימון תקף בחשבון הטוויטר שלו, את מועמד 'מרצ' יאיר גולן, לאחר שהאחרון אמר שהוא נגד מאחזים בלתי חוקיים: ‏"לא נורא. אתה תמשיך להתנגד, אנחנו נמשיך להקים ישובים בארץ ישראל, ולשמור עליה. וגם עליך. שתוכל להמשיך לחיות בבטחה בראש העין. סמוך עלינו, אנחנו לא זזים מכאן".

כזכור בנט הצהיר בקמפיין הבחירות, כי מפלגתו לא תשב יחד עם 'מרצ' בקואליציה, לאחר שזו הודיעה כי היא תומכת בפתיחת החקירה נגד ישראל בבית הדין באג, וכי לא ישען על 'רע"מ' ו'הרשימה המשותפת'.

מפלגת ימינה איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד