י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ומי מתרסק?

סקר חדש: גוש נתניהו ובנט משיג 61 מנדטים

בעוד הפוליטיקאים מנסים למנוע בחירות באמצעות הרכבת ממשלה או בחירות ישירות, הבוקר התפרסם סקר חדש לקראת האפשרות שיתקיימו בחירות חמישיות לכנסת - נתניהו יציב, לפיד ובנט במגמת עלייה | הנתונים המלאים

סקר חדש: גוש נתניהו ובנט משיג 61 מנדטים
חרדי בקלפי, אילוסטרציה צילום: Oliver Fitoussi/Flash90

כאשר בפתח עדיין נותרה האופציה שהכנסת תתפזר ונלך לסבב בחירות נוסף, סקר חדש הבוקר (שישי) חושף את המספרים אם הבחירות היו מתקיימות היום.

על פי הסקר, שפורסם ב'103fm', נתניהו ו'הליכוד' נותרים יציבים ועומדים על 30 מנדטים, מנגד 'יש עתיד' עולה מעט ל-20 מנדטים. 'ימינה', שנמצאת כרגע בדילמה מכריעה, עולה גם היא ומגיעה אל 9 מנדטים לפי הסקר.

'ש"ס' של דרעי ירדה אל 8 מנדטים, בעוד 'יהדות התורה' דווקא התחזקה והגיעה אל מנדטים. 'כחול לבן' של בני גנץ ירדו במעט ונמצאים על פי הסקר עם 7 כך גם 'העבודה', 'הרשימה המשותפת' יציבה עם 6 מנדטים.

'הציונות הדתית' של סמוטריץ׳ על 6, בעוד 'ישראל ביתנו' של ליברמן ממשיכים במגמת הירידה ועומדים על 5 מנדטים. 'מרצ' ורע"מ' כל אחת על 5 מנדטים, כך גם 'תקווה חדשה'.

יחד עם סקר המנדטים הרגיל, אתמול פורסם סקר עם האפשרות שמדינת ישראל תצעד אל בחירה ישירה לראשות הממשלה.

על פי הסקר, שפורסם ב'חדשות 12' ונערך על ידי מכון 'מדגם', אם ראשי 'תקווה חדשה', 'הליכוד', 'ימינה' ו'יש עתיד' יתמודדו על ראשות הממשלה, אלה יהיו התוצאות: בנימין נתניהו יזכה ב-36% מהקולות, יאיר לפיד ב-23%, בני גנץ ב-9%, נפתלי בנט ב-8%, וגדעון סער גם כן ב-8%.

במידה ויו"ר 'הליכוד' יתמודד רק מול יו"ר 'יש עתיד', בנימין נתניהו יקבל 43% מהקולות, בעוד יאיר לפיד לא הרחק ממנו עם 37% מהקולות. אם רק יו"ר 'ימינה' יתמודד מול יו"ר 'הליכוד', אזי בנימין נתניהו ינצח בנוקאאוט עם 41% מהקולות, לעומת נפתלי בנט שיגרוף 26% מהם.

וכמה תומכים בכלל בבחירות שכאלה, שהן בכל זאת בחירות חמישיות ומצריכות הליכה בפעם החמישית אל הקלפי, לפי סקר 'חדשות 12', 48% מהנשאלים תומכים בהצעת הבחירה הישירה לראשות הממשלה, לעומת 39% שמתנגדים.

סקר ביבי נתניהו נפתלי בנט גדעון סער ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד