י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הכספת נפתחת, האוצר שלכם!

היום: מי החרדי שיזכה בכספת מלאה מזומנים?

חולמים על כסף שנופל עליכם משמים? על כספת סודית שנפתחת עבורכם? מוזמנים להכיר את הכספת המופלאה של בית חם וכך גם תסייעו לילדים בעלי הצרכים המיוחדים

היום: מי החרדי שיזכה בכספת מלאה מזומנים?
כספת צילום: פיקסביי

ההגרלה הגדולה על הדופלקס היוקרתי טומנת בחובה אינספור מתנות, כשהמפתיעה מביניהם היא הכספת שנפתחת מידי שבוע, ומעניקה סכום כסף גבוה לאחד ממשתתפי ההגרלה.

לחצו כאן כדי להיות שותפים לעשייה של בית חם ואולי תהיו אתם אלו שתזכו בכספת המלאה>>>

מסתקרנים לדעת מה מתרחש שם, בכספת הסודית ומה קורה מאחורי הקלעים? בואו להכיר הזדמנות בלעדית ומרגשת במיוחד...

עמותת בית חם, שחרטה על דגלה את ערך הסיוע למתמודדי נפש ובני משפחותיהם, ופועלת ללא לאות ברחבי הארץ למען אנשים במצוקה, יוצאת בהגרלת ענק על דופלקס יוקרתי. הדופלקס משתרע על 140 מ''ר, שתי קומות, מרפסת רחבת ידיים ונוף פנורמי לכנרת היפהפייה.

לכל אורך הדרך, מחלקת 'בית חם' חבילות של מתנות קסומות ושלל פרסים יקרי ערך למשתתפים. אחת מהמתנות היא הגרלת הכספת שמתקיימת אחת לשבוע, מידי יום חמישי בחצות, כשהזוכה המאושר מקבל 5000 ש''ח במזומן.

לחצו כאן כדי להיות שותפים לעשייה של בית חם ואולי תהיו אתם אלו שתזכו בכספת המלאה>>>

כך קורה שכל מי שמצטרף להגרלת הענק מוקדם יותר, זוכה להשתתף ביותר הגרלות, וסיכוייו לזכות ב5000 ש''ח מהכספת גדולים במיוחד. תודו שלא הייתם מתנגדים לסכום כסף שייפול עליכם משמים...

ואם אתם זריזים במיוחד, אתם גם עשויים לזכות בהגרלת הביניים הייחודית, שתאפשר לשני זוכים לבחור בשתי מתנות יוקרתיות מתוך ההיצע הקסום: כרטיס טיסה לכל יעד נבחר, כלי כסף מהודרים, מכשירי חשמל יוקרתיים או משחקי יוקרה לבית.

כמובן שיש לזכור שהגרלות הכספת השבועיות הן רק הקדמה מפתיעה להגרלה הגדולה על דופלקס יוקרתי, שמרחיב את דעתו של אדם ומאפשר לו ליהנות ממגורים ברווח ומנופש רגוע.

מחכים לפתוח את הכספת? הצטרפו עכשיו ותקפצו על ההזדמנות הבלעדית...

כספת בית חם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד