כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
לפנות בוקר

היומונים החרדים הדפיסו מהדורות מיוחדות

האסון הנורא שהתרחש אמש לאחר שמערכות העיתונים כבר הדפיסו את עיתוני סוף השבוע, אילצו את היומונים החרדים להדפיס מהדורה חדשה בשעות לפנות בוקר | סיקור

היומונים החרדים הדפיסו מהדורות מיוחדות
העיתונים בבוקר שאחרי צילום: צילום מסך

האסון הלילה במירון התרחש לאחר שכל מערכות העיתונים של שבת כבר סגרו את שעריהן, מה שאילץ את היומונים החרדים לצד העיתון הנפוץ במדינה להדפיס מהדורה מעודכנת סמוך לשעות הבוקר.

בעיתון 'ישראל היום' החזירו את העיתון לדפוס ופרסמו מהדורה שנייה, תחת הכותרת "אסון מירון" בעיתון עדכנו על האירוע שהתרחש סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר, ועודכן בפרוטרוט על הטרגדיה הנוראית בהר.

בעיתון ׳יתד נאמן׳ פרסמו אף הם ׳מהדורה מיוחדת׳ בעקבות ׳אסון מירון׳, תחת הכותרת "שבת משוש לבנו נהפך לאבל מחולנו", שם כבר דיווחו על מעל 40 הרוגים ומעל 100 פצועים.

ב׳המבשר׳ הפכו את שער העיתון לעמוד אבל בצבע שחור, ובכותרת הראשית דווח על "עשרות הרוגים ומאות נפגעים בעיצומה של הילולת הרשב״י במירון". ושאר דיווחים במהדורה מיוחדת בעקבות האירוע.

ב׳הדרך׳ הדפיסו אף הם מהדורה מיוחדת, שם דווח על "אבל כבד בעם היהודי", תחת הכותרת ׳בקרובי אקדש׳ ודיווחו על "עשרות יהודים קדושים נהרגו באסון מחריד במירון".

גם ב׳המודיע׳ הדפיסו מהדורה שנייה בעקבות האסון, "דרכי מירון אבלות", נכתב בכותרת, לצד דיווח על "לפחות 40 הרוגים ומאות פצועים באסון מחריד בהילולה דרשב״י במירון", וכן דיווח בכותרת כל כך שהמשטרה עצרה את התחבורה ואסרה כניסה למירון.

 

אסון מירון תשפ"א המודיע המבשר היומונים החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד