כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"יום אבל לאומי"

נתניהו בזירת האסון: "מבקש להימנע מהפצת שמועות"

ראש הממשלה נתניהו בזירת האסון במירון: "אני מבקש להכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי. בואו נתייחד כולנו עם היגון של המשפחות ותפילה לשלום הפצועים" | יו"ר הסוכנות היהודית הרצוג: "מתאבלים על הטרגדיה הקשה שהתרחשה הלילה בהר מירון" | ראש העדה הדרוזית: "ליבנו עם משפחות ההרוגים באסון בהר"

נתניהו בזירת האסון: "מבקש להימנע מהפצת שמועות"
נתניהו בזירת האסון במירון צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום לזירת האסון הנורא שאירע במירון הלילה (בין חמישי לשישי), ראש הממשלה התייחס למותם של 44 הרוגים שנמחצו למוות כתוצאה מדוחס רב.

נתניהו על האסון במירון

"אסון הר מירון הוא מן האסונות הכבדים ביותר שפקדו את מדינת ישראל. אנחנו דואבים על הנספים, ליבנו עם המשפחות וגם עם הפצועים שאנחנו מייחלים להחלמתם המלאה" אמר ראש הממשלה. "היו פה מראות קורעי לב, אנשים שנמחצו אל המוות, כולל ילדים. חלק גדול מהנספים עדיין לא זוהה ואני מבקש להימנע מהפצת שמועות ברשתות החברתיות כי הדבר הזה קורע את לב המשפחות. תנו לרשויות לעבוד".

ראש הממשלה שיבח את עבודות כוחות החילוץ וההצלה: "אני חייב גם לציין שהייתה פה פעולת חילוץ מהירה של המשטרה, כוחות החילוץ והביטחון ואנחנו אסירי תודה להם - הם מנעו אסון גדול בהרבה. אנחנו נערוך בדיקה יסודית, רצינית ומעמיקה כדי להבטיח שאסון כזה לא ישנה".

נתניהו הכריז על יום אבל לאומי. "אני מבקש להכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי. בואו נתייחד כולנו עם היגון של המשפחות ותפילה לשלום הפצועים".

השייח' מופק טריף, ראש העדה הדרוזית התייחס אף הוא לאסון הכבד: "ליבנו עם משפחות ההרוגים באסון בהר מירון ותפילותנו להחלמת הפצועים. תחושות קשות ועצב רב למשמע החדשות על האירוע הנורא. כל אזרחי המדינה שותפים לכאב על האובדן. בני העדה הדרוזית והכפרים הדרוזים משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, וכן נכונים וערוכים לספק כל עזרה באזור הר מירון".

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק (בוז'י) הרצוג אמר: "קהילות יהודיות מרחבי העולם פונות להביע תמיכתן ותפילתן - סימן אמיתי לסולידריות יהודית עולמית בשעה של אסון כבד. הסוכנות היהודית ביחד עם ראשי הקהילות היהודיות מרחבי העולם מתאבלים על הטרגדיה הקשה שהתרחשה הלילה בהר מירון ושולחים את תנחומינו העמוקים למשפחות הקורבנות ומתפללים לרפואתם השלמה של הפצועים."

אסון מירון תשפ"א בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד