י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
יפרידו כוחות?

מחנה השינוי נגד איילת שקד: "היא משגעת את בנט"

בצל האסון הכבד, נחשפים מתחים במאמצי מחנה השינוי להרכבת הממשלה. היום מדווח כי בגוש "רק לא נתניהו" מאשימים את שקד בחבלה מכוונת במאמצי הגוש להרכיב ממשלה

מחנה השינוי נגד איילת שקד: "היא משגעת את בנט"
נפתלי בנט בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד מדינת ישראל עצרה מלכת ומתייחדת עם זכר הנספים באסון הכבד שהתרחש בליל חמישי במירון בו קופחו חייהם של 45 מתפללים בהר, במחנה השינוי עדיין מנסים לגבש מתווה שיוביל לממשלה חילופית לנתניהו.

אמש (צמוצאי שבת) דווח כי ב'ישראל ביתנו' מאשימים את השרה לשעבר איילת שקד מ'ימינה' בכך שהפכה "למגן של המפלגות החרדיות" כשהיא מתעקשת לא לאשר חקירה אנטי-חרדית ואף מעוניינת בשיתופם של החרדים בממשלה, היום מדווח כי במחנה השינוי מאשימים אותה בחבלה מכוונת במאמציהם להרכיב ממשלה.

פרשן ynet אטילה שומפלבי מפרסם היום ‏כי במחנה השינוי מאשימים ישירות את איילת שקד בחבלה מכוונת במאמצים להרכיב ממשלה. "היא משגעת את בנט", אומרים בכירים במחנה הזה.

לדברי אנשי מחנה השינוי, למעשה, ברמה הלוגית, בשעה ששקד נאמה נאומים חוצבי להבות נגד בחירות 5, איילת שקד פעלה ועודנה פועלת לארגן לנתניהו בחירות 5. "בהצלחה למדינת ישראל" אמר גורם במחנה השינוי ל-ynet.

אמש, גורם ב'ישראל ביתנו' האשים את בכירת 'ימינה' איילת שקד כמי שמטרפדת את הקמת הממשלה: "שקד הפכה למגן של המפלגות החרדיות. היא מנסה להציג את עצמה כמי שדואגת לאינטרסים של החרדים בתוך גוש השינוי".

"עושה רושם כי יש לשקד אמביציות מרחיקות לכת", אמר הגורם ל'מעריב' והמשיך, "אולי היא מתכננת להתמודד לראשות הממשלה, וכבר עכשיו מנסה לקרב אליה את החרדים שיתמכו בה בהמשך הדרך".

עוד הוסיף: "הדרישה של שקד לשמור לחרדים את אופציית הכניסה לממשלת שינוי בעוד חודש, חודשיים או שלושה, להשאיר תפקידים פנויים עבורם ולא להעביר חקיקה שעלולה 'להרגיז' את יהדות התורה – כל זה לא סביר בעינינו".

נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד