י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נוח לבריות"

התקשורת הבריטית ספדה לתושב העיר לשעבר שנהרג במירון

אחד מהרוגי מירון הוא האברך החשוב הרב משה ברגמן ז"ל | הוריו המתגוררים באנגליה לא השתתפו בהלווית בנם אך אמש כבר נחתו בישראל לשבת שבעה לצד רעייתו של המנוח | התקשורת המקומית במנצ'סטר נפעמה מקבלת הדין באהבה של בני המשפחה

התקשורת הבריטית ספדה לתושב העיר לשעבר שנהרג במירון
משה ברגמן צילום: באדיבות המצלם

משה ברגמן ז"ל, מהרוגי אסון מירון, התגורר בעבר הלא רחוק בשכונות סאלפורד, אנגליה. התקשורת המקומית במאנצ'סטר ספדה לו וכתבה כי הוא היה 'איש נפלא ואהוב על כולם'.

'מאנצ'סטר איבנינג ניוז', העיתון הנפוץ בעיר מאנצ'סטר דיווח כי "משה ברגמן, בן 24, נקבר בהלוויה בירושלים בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון 2 במאי". עוד פורסם בעיתון, כי "משפחתו האבלה טסה מביתם בקרסל, אזור בסאלפורד, לבירת ישראל - ירושלים, לשבת שבעה עם אשתו שירה"

הרב ארנולד סונדרס, חבר של המשפחה, תיאר לכתב העיתון, את משה ברגמן ז"ל כצעיר 'נפלא'. "הוא היה מסוג האנשים שלאף אחד לא תהיה מילה רעה לומר עליו".

הוא תיאר את הייסורים שעברו על בני משפחתו של ההרוג ז"ל כשהמתינו לגלות מה קרה לבנם שהיה אחד מהנפטרים האחרונים שזוהו. אך עם כל זה, "המשפחה הייתה המומה לטובה מהתמיכה שקיבלו מהמשפחה המורחבת מהחברים ומהרשויות," אמר הרב סונדרס למאנצ'סטר איבנינג ניוז'.

הרב אמר כי "המשפחה קיבלה כי זו הייתה תאונה טרגית, אך כשאנשים מאמינים מקבלים את רצון האל, הם לא רוצים לעסוק באשמה, ולא מחפשים אשמים".

הרב הוסיף כי "בני המשפחה רוצים שייבדקו העובדות כדי להבטיח ששום דבר כזה לא יקרה שוב בעתיד, אך אין מרירות. קיבלתי השראה רבה מהתגובות שלהם" אמר הרב.

משה ברגמן ז"ל התגורר בשנתיים וחצי האחרונות בירושלים. הוא התחתן לפני 18 חודשים, זמן לא רב לפני שהמגפה פרצה. עם שירה, שהגיעה מהשכונה החרדית הסמוכה למקום מגורי הוריו, פרסטוויץ' שבמנצ'סטר.

בני משפחתו צפו בהלוויה באופן מקוון מביתם שבסאלפורד, ולאחר מכן כאמור טסו לישראל בכדי לשבת שבעה עם אלמנתו של הנפטר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנצ'סטר אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד