י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למנוע חבירה לנתניהו

דיווח: ההצעה המפתה מ'גוש השינוי' לגנץ

ברקע האסון הנורא בהר מירון, במערכת הפוליטית ממשיכים את המגעים להרכבת קואליציה | תאריך סיום המנדט של ראש הממשלה מתקרב - ובמפלגת 'תקווה חדשה' הציעו ליו"ר 'כחול לבן' הצעה מפתה ובלבד שלא ילך עם נתניהו | במפלגתו של סער מכחישים: "לא היה ולא נברא"

דיווח: ההצעה המפתה מ'גוש השינוי' לגנץ
גנץ ונתניהו בכנסת צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

בעקבות הדיווחים כי הוא מקבל הצעות מנתניהו בתמורה להצטרפותו לממשלה, אמש (ראשון) דווח כי בגוש השינוי הציעו ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הצעה מפתה בתמורה להישארותו בגוש השינוי.

על פי הדיווח ב'מעריב', במפלגת 'תקווה חדשה' הציעו לשר הביטחון להיות ראש ממשלה ראשון ברוטציה, אם יצליחו להרכיב את קואליציית השינוי, וזאת למרות הדיווחים כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הוא זה שיהיה ראשון.

בממשלה, כך על פי הדיווח ממפלגתו של סער, ישתתפו: כחול לבן, יש עתיד, תקווה חדשה, ישראל ביתנו, העבודה ומרצ, עם תמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת ורע"מ של מנסור עבאס.

"הנטייה היא להקים ממשלה ללא ימינה משום שנפתלי בנט לא מסוגל לקבל החלטה ולהתקדם. הוא תוקע את כל הגוש ועדיף להתקדם בלעדיו מאשר לא להתקדם כלל", נאמר לגנץ.

לאחר פרסום הידיעה, ב'תקווה חדשה' הגיבו לדיווח וטענו כי מדובר בשקר: "פייק ניוז מוחלט. לא היה ולא נברא", נכתב בחשבון הטוויטר של המפלגה.

גדעון סער מפלגת כחול לבן בני גנץ ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד