ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מצמרר

חבריו של דניאל שרים ב'מסדרון המוות' במירון • צפו

פחות מחמישה ימים לאחר ששהה שם ברגעיו האחרונים, חבריו של הנער דניאל מוריס ז"ל, שנהרג באסון הנורא בהילולת רבי שמעון בר יוחאי, שרו לזכרו - בתוך הר-מירון, ב'מסדרון המוות' | רבו של דניאל: "שידע עם ישראל שאיבדנו מלאך"

חבריו של דניאל שרים ב'מסדרון המוות' במירון • צפו
החברים ב'מסדרון המוות' צילום: מתוך הסרטון

לאחר שהשתתפו שלשום בהלוויתו, אתמול (שני) חבריו של דניאל (דוני) מוריס הגיעו לקבר הרשב"י בהר-מירון, ושרו שירי נשמה לעילוי נשמתו.

עשרות החברים שהגיעו היו מישיבת ההסדר שעלבים, בה למד דניאל, אליהם הצטרפו רבני הישיבה. החברים, שהתאספו כמה מטרים ספורים על יד 'מסדרון המוות', שוררו שירי נשמה ובין היתר את השיר "אני מאמין".

הרב אריה וקסמן, שלימד בישיבת שעלבים את דניאל ז"ל סיפר עליו אתמול לכתב 'כאן חדשות': "קשה לדבר עכשיו, רק שידע עם ישראל שאיבדנו מלאך, בחור שהיה מלאך. כשהוא הסתובב בינינו כבר ראינו שהוא מלאך", ציין הרב וקסמן.

"בחור שתמיד עם חיוך על הפנים. אולי ראיתם תמונה שצולמה רבע שעה לפני שהוא נלקח מאיתנו. רואים את האור בפנים", אמר והמשיך, "אף אחד לא זוכר אותו לא מחייך. תמיד עם מילה טובה, תמיד צמא לדברי תורה. תמיד שמח עם החברים. כולם אהבו אותו".

דניאל מוריס זכרונו לברכה בן התשע עשרה, נהרג לאחר שהשתתף בהילולה בהר-מירון והוא נקבר שלשום, בהלוויותו השתתפו גם הוריו שהגיעו מארצות הברית.

אסון מירון תשפ"א ישיבת שעלבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד