י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אני חוזר"

זהו התפקיד החדש של בכיר 'יש עתיד' לשעבר

לאחר שעזב בטונים צורמים את יש עתיד, והקים מפלגה חדשה אך לבסוף פרש מהמירוץ לכנסת - עופר שלח יחזור לתפקיד שבו עסק לפני הפוליטיקה, ויחל לפרשן משחקי כדורסל ב'ערוץ הספורט' | לאחר המינוי מסר: "אני חוזר הביתה"

זהו התפקיד החדש של בכיר 'יש עתיד' לשעבר
עופר שלח צילום: פלאש90

בעוד חברו ושותפו למפלגה לשעבר במגעים קדחתניים להקמת ממשלה, אתמול (שלישי) פורסם כי חבר הכנסת לשעבר מ'יש עתיד', עופר שלח, קיבל תפקיד חדש לאחר פרישתו מהפוליטיקה.

על פי הדיווח ב'ynet', שלח יחזור לתפקיד שמילא לפני שרץ לכנסת, ויחל בקרוב לפרשן משחקי ליגת ה'NBA' בכדורסל ואת אולימפיאדת טוקיו שתהיה בקיץ, לאחר שפרש מהפוליטיקה במערכת הבחירות האחרונות, לאחר שהבין שמפלגתו "תנופה" לא תעבור את אחוז החסימה.

עם היוודע הבשורה, אמר עפר שלח: "כשמייקל ג'ורדן הודיע על חזרתו ל־NBA הספיקו לו שתי מילים - אני חוזר", אמר הפרשן החדש-ישן. "אני לא ג'ורדן ולכן אזדקק לשלוש - אני חוזר הביתה".

עופר שלח החל את דרכו העיתונאית ב-1988 ככתב וסגן עורך במדור הספורט של "מעריב", ולאחר כמה שנים פרסם טור קבוע במוסף השבת של העיתון. בשנת 2000 עבר לכתוב ב"ידיעות אחרונות". אך בשנת 2007 שב ל"מעריב", ובו הוא כתב טורים בעיקר בנושאי צבא וביטחון. במקביל החל להופיע כפרשן בערוץ הספורט.

בשנת 2013 חבר למפלגת 'יש עתיד' שרצה לראשונה לכנסת, עם רשימה חדשה לחלוטין בראשות יאיר לפיד, כשמספר 2 הוא שר החינוך לשעבר שי פירון. המפלגה הלכה על ראש החרדים בקמפיין הבחירות והפתיעה עם 19 מנדטים, נתון שלא הצליחה לשוב אליו במערכות הבחירות שלאחר מכן. המפלגה נכנסה לממשלת נתניהו בזכות ברית האחים שכרתו נפתלי בנט ויאיר לפיד, הצליחו להכות כלכלית בצורה קשה בחרדים, שנותרו באופוזיציה, אך כעבור שנה וחצי לערך, בשנת 2015 פיטר נתניהו את לפיד ואת שרת החוץ דאז ציפי לבני ממפלגת 'התנועה' ויצא לבחירות. בבחירות 2015 התרסקה יש עתיד ל-11 מנדטים ונותרה באופוזיציה. מאז היא עדיין מפלגת אופוזיציה.

בין מערכות הבחירות האחרונות שהתקיימו בשנתיים האחרונות, דרש ח"כ עופר שלח מחבריו הטובים של לפיד ומהדומיננטיים במפלגה לקיים בחירות פנימיות על ההנהגה, אך דרישתו הובילה לנתק בינו לבין לפיד שהלך והחמיר, עד לפרישתו לפני מערכת הבחירות האחרונה מהמפלגה והקמת מפלגה חדשה בשם "תנופה". משלא הצליח לחבור למפלגה כלשהי והבין כי לא יעבור את אחוז החסימה, הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

יש עתיד עופר שלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד