י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"פאשיסטים"

בלייב: עימות בין חה"כ מ'המשותפת' לזוהר

לאחר שעות של דיונים בוועדה המסדרת על קידום חוקים, יו"ר הוועדה המסדרת מיקי זוהר הודיע כי הוא מבטל את ההצבעה על חוק בחירה ישירה, בעקבות אי תמיכת 'רע"מ' ו'ימינה' - ובתגובה חבר הכנסת עופר כסיף זעם | האחרון הציע בציניות: "מי בעד להמליך את נתניהו לקיסר נצחי?"

בלייב: עימות בין חה"כ מ'המשותפת' לזוהר
עופר כסיף במליאת הכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

על רקע החזרת המנדט של נתניהו, אתמול (שלישי) התקיים דיון בוועדה המסדרת על קידום כמה הצעות חוק אשר עלו מגוש נתניהו, במטרה להביך את 'ימינה' ו'תקווה חדשה'.

הצעת החוק היחידה שכלל לא נועדה להביך, היא הצעת החוק לבחירות ישירות, אלא שמאחר וב'ליכוד' התקשו לשכנע את 'רע"מ' ו'ימינה' לתמוך בחוק בוועדה המסדרת, יו"ר הועדה חבר הכנסת מיקי זוהר הודיע כי לא תעלה להצבעה.

בתגובה, חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' הציע בציניות: "אני מציע 2 הצעות חוק: הצעת חוק האחת לביטול הכנסת, והצעת חוק שניה להפיכת נתניהו לראש ממשלה לנצח, ונגמור. אחרי מה שאתם עושים בכל מקרה".

זוהר תקף: "יש פה הצבעות דמוקרטיות, חבר הכנסת כסיף. אני כופה פה על מישהו להצביע משהו? יש רוב לימין, תתמודד. הימין הוא רוב".

"אתה יודע איפה היו הצבעות דמוקרטיות כאלה?", שאל כסיף את זוהר והמשיך, "אני יודע שאתה לא בקיא בהיסטוריה, אני מוכן לתת לך שיעור, למרות שזה יכנס מהאוזן האחת ויצא מהאוזן השניה, כי הדבר היחיד שנשאר זה ההוראות של הגוש שלך".

"אז בואו נצביע, מי בעד הצעת חוק ההנחה לביטול הכנסת וריכוז הסמכויות בידי הממשלה?", שאל כסיף בציניות והמשיך, "מי בעד הצעת חוק להמליך את נתניהו לקיסר נצחי? וגמרנו".

יו"ר הועדה עקץ: "אני רוצה לבשר לך בשורה - הכנסת הזו היא כנסת ימנית! רוב חברי הכנסת הם ימניים. הדרך היחידה שלך לשלוט ולמשול בכנסת הזו, זה בגלל ניסיון של כמה חברי כנסת לשכוח את האידאולוגיה שלהם".

"יש הבדל בין ימניים לבין פאשיסטים ואנטי דמוקרטיים. יש הבדל בין ימנית לבין פאשיסטית שרוצים לחסל את שרידי הדמוקרטיה", תקף כסיף.

בנימין נתניהו מיקי זוהר עופר כסיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד